23Mar

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Učinkovita gradnja tima je ena izmed pomembnih nalog organizacije. Kljub temu, da vemo, da na uspešnost tima vplivajo številni dejavniki, se veliko pozornosti posveča raznolikosti med člani tima ter njihovim timskim vlogam. Poznavanje timskih vlog ter njihovih značilnosti nam nudi vpogled v delovanje tima, daje nam osnovo za gradnjo učinkovitega tima ter smernice za načrtovanje dejavnosti teambuildinga.

  • Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?
  • Kaj gre lahko narobe in kako vnaprej zastaviti delovanje ekipe, da stvari ne gredo narobe?

Na predavanju bomo prisluhnili Barbari Bregar – Mrzlikar, ki nas bo podrobneje seznanila z metodologijo dr. Adizesa. Vsako podjetje se rodi, razvija, dozori in začenja pešati na enak način. Dr. Adizes je ta proces povzel v krivulji življenjskega ciklusa podjetja. Zaznamujejo ga faze, ki so podobne mejnikom v življenjskem ciklu človeka, vendar se od njega razlikujejo v tem, da je mogoče podjetje, ki je začelo izgubljati sapo, s pravilnim vodenjem oživiti in zagnati nov razvojni cikel. Ključni element uspeha vsakega podjetja so zaposleni, ki jih Adizes razdeli v štiri različne osebnostne tipe.  Podjetje potrebuje vse štiri, predpogoj, da lahko v organizaciji razvijejo svoje potenciale in ustvarijo učinkovite time pa je medsebojno zaupanje in spoštovanje.

Predavateljica Barbara Bregar – Mrzlikar je prevzela vodenje CEED centra v Sloveniji s 1. marcem 2008. Pred tem je več kot 10 let delala v podjetju HERMES SoftLab, kjer je imela priložnost spremljati podjetje skozi celoten cikel rasti od malega podjetja do gazele in končno mednarodne korporacije z več kot 800 zaposlenimi. Iz sodelavca za marketing in stike z javnostmi je tekom svoje kariere prevzela vlogo vodje strateškega marketinga ter v zadnjih letih je delovala kot podpora upravi za strategijo in razvoj podjetja. V okviru svoje vloge v CEED-u želi pridobljene izkušnje s področja rasti podjetij prenesti na podjetnike in obenem prispevati k razvoju podjetništva v Sloveniji.

 

Kdaj: 23. marec, od 10.00 do 12.00 ure

Lokacija: Velika dvorana, Ekonomska fakulteta, Kardeljeva ploščad 17, Ljubljana

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMarec 2019Next

25262728123
45678910
11121314151617
1819202122
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456