19Junij

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Na seminarju bomo na podlagi številnih konkretnih primerov obdelali najbolj učinkovite kanale internetnega marketinga (Email marketing, Adwords in Facebook oglaševanje, SEO).

Nekaj poudarkov seminarja:

  • Kako se lotiti internetnega marketinga?
  • Izbor kanalamodeli zakupadoločitev ciljnih skupinmerjenje rezultatov.
  • E-mail marketing, pridobivanje e-naslovov, pisanje prodajnih pisem, merjenje rezultatov.
  • Kako povečati prodajo prek Googla in Facebooka?
  • Iskalni marketing, organski rezultati proti plačanemu prometu
  • SEO – optimizacija spletnih strani: triki in konkretni napotki kako se prebiti do top pozicij na iskalnikih.
  • Google Adwords oglaševanje: priprava kampanj, oglasnih skupin in oglasov, zakaj je Quality Score izredno pomemben, merjenje konverzij, izvajanje remarketinga.
  • Kako učinkovito uporabljati Facebook Ads Manager za dosego dobrih prodajnih rezultatov?
  • Poročila in optimizacija – kateri so bistveni kazalniki za merjenje marketinških aktivnosti na spletu.

 

Predavatelj mag. Radoš Skrt je eden vodilnih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO) in iskalni marketing v Sloveniji ter redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga.

Predavanje je namenjeno: podjetnikom in vsem, ki se na podjetniško pot še odpravljajo. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja digitalnega marketinga.

KDAJ: sreda, 19. junij, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123