27 feb.

2020

Marketing oz. trženje sta veliko več od oglaševanja in privlačnih vsebin, ki nas dnevno nagovarjajo k nakupu. Še posebej pri novih poslovnih izzivih lahko vsebinski marketing blagovni znamki ali podjetju prinese pomembno dodano vrednost in jo izstreli iz povprečja. Kako torej začeti in nadgraditi komunikacijo blagovne znamke, produkta ali storitve? Koga sploh nagovarjamo in kaj želimo doseči? Kako "zapakirati" našo podjetniško zgodbo na način, ki bo koristen za potencialne stranke in zaradi kat

Branding

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
www.eu-skladi.si

Marketing oz. trženje sta veliko več od oglaševanja in privlačnih vsebin, ki nas dnevno nagovarjajo k nakupu. Še posebej pri novih poslovnih izzivih lahko vsebinski marketing blagovni znamki ali podjetju prinese pomembno dodano vrednost in jo izstreli iz povprečja. Kako torej začeti in nadgraditi komunikacijo blagovne znamke, produkta ali storitve? Koga sploh nagovarjamo in kaj želimo doseči? Kako "zapakirati" našo podjetniško zgodbo na način, ki bo koristen za potencialne stranke in zaradi katerega nam bodo bolj zaupali?

V poplavi vsakodnevnih informacij danes potrošnike prepriča le dodana vrednost, ki jo dobijo. In pri tem lahko odločilno vlogo igra vsebinski marketing. Glede na nakupne persone, tržne kanale in namen komunikacije v marketinškem lijaku bomo spoznali najbolj primerne tipe vsebin, ki lahko prinašajo večjo vrednost blagovni znamki na daljši rok.

Na delavnici bomo obravnavali:

- Proces kreiranja in definiranja nakupnih person kot enega od predpogojev kreiranja strategije vsebinskega marketinga
- Osnove vsebinskega marketinga
- Vrste marketinških vsebin in tržnih kanalov
- Ustvarjanje dodane vrednosti za vašo blagovno znamko oz. podjetniško zgodbo

Izvajalki dogodka:

Vanja Čas, Pippa Consulting

Vanja je delala 7 let na oglaševalski agenciji Pristop kot medijski strateg, kjer skrbela za naročnike kot so Zavarovalnica Triglav, Nova KBM, Mlekarne Celeia, Žito in kasneje Podravka, Lušt, itd. Po delu na Pristopu se je odločila za samostojno podjetniško pot in ustanovila svojo agencijo Pippa consulting, ki skrbi za kreiranje celostnih strategij blagovnih znamk. Najraje pa pomaga mladim podjetnikom pri doseganju njihovih ciljev tako na poslovnem kot na osebnem področju, tudi v sklopu mentoriranja inkubirancev na LUI.

 

Lenka Tušar, Ardeid

Na področju vsebinskega marketinga Lenka sodeluje z različnimi podjetji med Evropo, ZDA in Kitajsko, ki zastopajo področja od najnaprednejših IKT rešitev do vsakdanjih storitev in potrošniških produktov. V širokem spektru od poglobljenih blog objav, tehnične dokumentacije, prodajnih vsebin, člankov v tiskanih in spletnih medijih, vsebin za spletne strani idr. je ustvarila že prek 300 enot marketinških vsebin. Na podlagi jezikoslovne in kulturološke izobrazbe v kombinaciji z izkušnjami dela v tujini je v osnovi njenega dela na področju vsebinskega marketinga razumevanje različnih tipov nagovarjanega občinstva in ustrezno prilagajanje tržnih vsebin.

 

Predavanje je namenjeno: inovativnim posameznikom, podjetnikom in tistim, ki načrtujete podjetje ali preverjate tržni potencial (svoje) ideje.

KDAJ: četrtek, 27. februar, od 13.00 do 16.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Prijavi se zdaj!

 

Se vidimo na LUI-ju!

 

 

powered by social2s