Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Mnoga mlada podjetja začnejo s spletno stranjo, vendar ta pogosto ne prinese učinka, ki bi ga želeli. Potencialne kupce ali uporabnike najbolj hitro in učinkovito usmeri t.i. pristajalna spletna stran (ang. Landing page), katere namen mora biti uporabniku nemudoma jasen. Pristajalna stran se največkrat uporablja v primerih, ko start-up še nima končne oblike izdelka, vendar želi izvedeti, če je z njim smiselno nadaljevati, ko še nima postavljene spletne strani, ali ko želi stestirati odziv pri uporabnikih.
Z dobro pristajalno spletno stranjo lahko hitro napredujete do prave spletne trgovine. S tem pa pridejo tudi obvezni pravni elementi, ki jih mora poznati vsak spletni trgovec.
Z Deanom Habušem boste izvedeli:
- Kakšna je razlika med navadno in pristajalno stranjo?
- Zakaj izdelati pristajalno stran?
- Kaj je konverzija?
- Ali je spletna stran lahko moj MVP?
- Kako validirati svojo idejo s spletno stranjo?
- Primeri iz prakse
Delavnica je namenjena: LUI predinkubirancem in inkubirancem ter vsem, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.
KDAJ: petek, 19. junija, od 11. do 12.30 ure
KJE: ONLINE
Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!