12 okt.

2024

Imate odlično rešitev, pa jo tako zelo težko prodate. Pošiljate ponudbe, dobite mogoče kak odgovor, potem pa tišina. Vaša rešitev je vsem strankam všeč, naroči pa je ne nihče. Poskušate sodelovati z velikimi in ključnimi strankami, pa vas malo stisne, ker ne poznate njihove igre. Se vam zdi, da prodajate najboljše do sedaj, ko pa preračunate finančno, pa še vedno ni dovolj dobro?

SALES BOOTCAMP – Kako doseči stranke in prodati

sales bootcamp

Imate odlično rešitev, pa jo tako zelo težko prodate. Pošiljate ponudbe, dobite mogoče kak odgovor, potem pa tišina. Vaša rešitev je vsem strankam všeč, naroči pa je ne nihče. Poskušate sodelovati z velikimi in ključnimi strankami, pa vas malo stisne, ker ne poznate njihove igre. Se vam zdi, da prodajate najboljše do sedaj, ko pa preračunate finančno, pa še vedno ni dovolj dobro? Se najdete v kateri od teh situacij?

Udeležite se Sales Bootcampa, kjer se boste s pomočjo vrhunskih in izkušenih prodajnikov spopadli z zgornjimi izzivi. Naučili se boste, kako s pravimi strategijami in orodji dosegati svoje prodajne cilje in preoblikovati prodajo v motor rasti vašega podjetja. Predvsem pa boste dobili zelo hands-on vpogled v prodajo, kak trik in pogled iz obeh strani – Peter in Marko sta namreč že bila v vlogi tako kupca kot tudi odločevalca. Pa seveda prodajalca.

Ta program je popoln za vas, če:

  • Imate inovativno B2B rešitev (produkt ali storitev).
  • Ste startup z vsaj eno polno zaposleno osebo.
  • Vaše podjetje deluje manj kot 5 let.
  • Želite okrepiti vaše prodajne veščine.

PRIJAVI SE

Kdaj se dobimo?

  • 12.10.2024 in 19.10.2024 (obakrat med 9. in 18. uro) se srečamo v živo na LUI, kjer bomo skupaj poglabljali znanje skozi dinamična predavanja, interaktivne delavnice in praktične primere. Ob tem pa se boste imeli priložnost povezovati z drugimi podjetniki, izmenjavati ideje in ustvarjati nova poslovna partnerstva.
  • Vmesni teden boste izkoristili za pripravo svoje lastne prodajne zgodbe, ki jo boste na drugem srečanju predstavili in prejeli dragocene povratne informacije za nadaljnji razvoj.

Kaj boste pridobili?

  • Razumeli boste, zakaj je prodaja ključna za uspeh podjetja ter kako organizirati in spremljati prodajni proces.
  • Naučili se boste definirati vrednost svoje ponudbe ter prepoznati idealno stranko in persono (kupec, influencer, gatekeeper…).
  • Razumeli boste, kako se spopasti s konkurenco.
  • Prepoznali boste, kako vaš poslovni model vpliva na prodajo, vključno s cenovno strukturo in izbiro prodajnih kanalov (direktno, partnerji itd.).
  • Naučili se boste, kje in kako pridobiti kontakte, bodisi preko online kanalov, dogodkov, priporočil ali drugih pristopov.
  • Pridobili boste veščine za predstavitev prodajnih zgodb za različne ciljne skupine.
  • Razumeli boste celotno kupčevo prodajno pot, vključno s skrbjo za bodoče stranke in ohranjanjem obstoječih (negovanje strank).
  • Spoznali boste ključne prakse pri pripravi ponudb in sledenju (follow-up), kot tudi izogibanje napakam (npr. ghosting).
  • Seznanili se boste z orodji za spremljanje prodaje, vključno s CRM sistemi.

Program je zasnovan praktično, novo pridobljeno znanje boste lahko takoj implementirali v svoje prodajne napore. Ta pridni boste po dveh srečanjih domov odšli s konkretnimi idejami, kaj boste spremenili na naslednjih sestankih 😊  

PRIJAVI SE

Predavatelji:

Peter Dolenc je izkušen vodja s številnimi uspehi na področju prodaje in poslovne transformacije. Kot generalni direktor PdiVizija in nekdanji prodajni direktor v več vodilnih podjetjih, kot so Oracle, Microsoft in Qubix Group, ima Peter bogate izkušnje pri razvijanju in izvajanju prodajnih strategij. Njegova posebnost je v povezovanju tehnoloških rešitev z dejanskimi poslovnimi potrebami strank, kar omogoča uspešno zaključevanje poslov in rast podjetij. Peter je tudi pionir na področju prodaje oblačnih rešitev in je bil prvi v EMEA regiji, ki je sklenil posel z Oracle Autonomous Database, kar je postalo primer dobre prakse.

Marko Drev, direktor SAP Slovenija, izkazuje izjemno prodajno spretnost, saj je skozi svojo kariero uspešno vodil prodajne ekipe v tehnoloških velikanih, kot sta SAP in Microsoft. S poudarkom na digitalni transformaciji, Marko razume, kako povezati tehnološke rešitve s poslovnimi potrebami strank, kar mu omogoča zapiranje velikih poslov. Njegova sposobnost gradnje zaupnih odnosov z vodilnimi odločevalci in strateški pristop k prodaji sta ključna za njegov uspeh kot vodje in prodajnika, usmerjenega v dolgoročno rast in stabilnost.


KDAJ:

12.10.2024 od 9. do 17. ure

19.7.2024 od 9. do 17. ure

KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana

PRIJAVI SE


Untitled design

De minimis

Program ima za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis (št. sheme: M001-2632616-2024). Višina de minimis pomoči je 286,67€ na udeleženo podjetje.

»Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.«