24 mar.

2020

Strateško sestavljena družbena mreža je prvotnega pomena za vsak startup. Ko nekdo omeni mreženje, si predstavljamo, da to seveda že po naravi vsi obvladamo. Pa je to res? Vemo, s kom in zakaj se mrežimo?

 Copy of 3 delavnica P2

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

V sklopu mreženja oziroma postavitve mreženjskega procesa imamo 3 faze, ki jim moramo slediti. Vsaka faza je izredno pomembna in zahteva z naše strani posebno pozornost. V sklopu delavnice se dotaknemo vsake faze posebej - skozi praktične primer iz prakse.

 

Natančnejša vsebina delavnice:

  • Ozavestimo, zakaj je mreženje pomembno
  • Predelamo, kaj je mreženje in kaj lahko pričakujemo iz naslova mreženja
  • Identificiramo bolečine in izzive, ki jih imamo iz naslova mreženja
  • Predelamo osnovna pravila in primere dobre prakse vezano na udeležbo na dogodku:
    • Kako se udeležiti dogodkov?
    • Kdaj pridemo na dogodek?
    • Kje se usedemo?
    • Kaj naredimo po uradnem zaključku dogodka?
    • Kako pristopiti do nekoga?
    • Kako začeti small talk?
    • O čem je treba razmišljati, ko spoznamo nekoga novega?
    • Na kaj smo fokusirani?
    • Kako naj teče pogovor?
  • Predelamo, zakaj je pomembno delati zapiske
  • Kaj je Follow up in zakaj ga izvajati
  • Kako izpeljati prvo ponovno srečanje, ki je posledica Follow up-a?
  • Predelava procesa ključnega elementa mreženja »grajenja odnosa«
  • Kako in na kakšen način deliti kontakte?

 

Delavnico izvaja:

boško praštalo

Boško Praštalo je ekspert za mreženje in B2B prodajo. Še vedno aktivno deluje v prodaji, predvsem pa deluje na svetovalno izvedbenih projektih, kjer naročnikom pomaga do boljših prodajnih rezultatov, vodenju prodajnega tima (vodenje prodajne ekipe, usposabljanju prodajnikov, kako izboljšati stik s stranko in jo navdušiti in prepričati za nakup, kako uspešno pridobivati nove leade itd.), kako kreirati »doživetje« ob nakupu oz. pozitivne nakupne izkušnje (customer experience) njihovih kupcev ter načrtovanju prodajnih kampanj

Delavnica je namenjena: vodjem podjetij in timov ter vsem, ki se želijo naučiti mreženja v pravem pomenu besede.

 

KDAJ: torek, 24. marca, od 12.00 do 15.00 ure
KJE: online

(prijavljeni na delavnico bodo prejeli povezavo en dan pred delavnico)

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!

 Prijavi se zdaj!

powered by social2s