7Okt

Sejem kot prodajno orodje

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Precejšen izziv pri sodobni prodaji poslovnim kupcem (B2B) je, kako pritegnemo pozornost kupcev, da opazijo našo ponudbo in ji posvetijo svojo pozornost. Današnji kupec je preobremenjen s prodajnimi sporočili, po drugi strani pa se zaveda, da lahko informacije o izdelkih in storitvah kadarkoli poišče sam. Zato je potrebno biti inovativen in iskati različne kanale, kjer lahko dosežemo kupce.

Sejem je zagotovo eden od marketinških kanalov, zato je potrebno izkoristiti vse potencialne koristi, ki jih sejem ponuja. Na predavanju bomo izvedeli zakaj naj se podjetje sploh predstavlja na sejmu ter kaj in koga lahko tam spozna.

Najpomembnejši razlogi za nastop na sejmu:

  • predstavitev in seznanitev obstoječih in potencialnih kupcev s prodajnim programom podjetja ter z novostmi in dosežki,
  • pridobitev novih kupcev,
  • utrditev odnosov z obstoječimi kupci,
  • ocena pozicije glede na konkurenco,
  • seznanitev z razvojnimi trendi v panogi,
  • pridobitev informacij o odzivih in mnenjih kupcev,
  • utrditev ugleda podjetja in blagovnih znamk,
  • obiski obstoječih in iskanje novih dobaviteljev.

Najbolj pogosti cilji obiskovalcev – B2B podjetij:

  • poiskati nove dobavitelje in z njimi po možnosti opraviti tudi sestanke,
  • primerjati konkurenčne prednosti izdelkov med posameznimi dobavitelji,
  • seznaniti se z najnovejšimi trendi, smermi razvoja in inovacijami panoge,
  • izmenjati izkušnje z drugimi odjemalci, ki že kupujejo izdelke pri določenem dobavitelju,
  • zbirati informacije, vzorce, prospekte in kataloge o izdelkih od najrazličnejših konkurenčnih ponudnikov,
  • ogledati si načine predstavitve izdelkov na razstavnem prostoru in različne izvedbe ter ureditev posameznih razstavnih prostorov podjetij,
  • udeležba na strokovnih seminarjih in konferencah, ki običajno predstavljajo najnovejše dosežke in smernice v določeni panogi.

Spoznali boste aktivnosti in priprave podjetja pred nastopom na sejmu in po sejmu. Ter seveda vse kar se tiče samega nastopa na sejmu.

Predavatelj dr. Rok Stritar bo udeležencem pojasnil, na primeru svoje podjetniške poti in primerov iz prakse kako se lotiti sejma in kaj od sejma lahko pridobimo. Stritar je soustanovitelj spletne trgovine gorniške opreme Kibuba. Pred leti je opustil svojo delo na Ekonomski fakulteti in se  posvetil razvoju podjetja. Je moderator startup vikendov, mentor v podjetniških pospeševalnikih, inkubatorjih in izvajalec podjetniških delavnic. 

Predavanje je namenjeno: vsem, ki bi radi osvojili sejem kot marketinški kanal, ustanoviteljem startupov, podjetnikom, marketingašem in prodajnikom.

KDAJ: ponedeljek, 7. oktober, od 9.00 do 13.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2019Next

272829303112
3456789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301

PreviousDecember 2019Next

2526272829301
2345678
910
11

Učinkovite tehnike pogajanj

več >
12131415
16171819202122
23242526272829
303112345