22Okt

SEM – Search engine marketing za startupovce

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

SEM (Search Engine Marketing) je postopek pridobivanja prometa oz obiskanosti na spletnih straneh z nakupom oglasov na iskalnikih. Google AdWords je po številnih raziskavah najbolj priljubljena plačljiva platforma za oglaševanje na internetu.

 

Kaj boste izvedeli na predavanju:

  • Pomen iskalnega marketinga
  • Porazdelitev klikov na prvi strani rezultatov iskanj
  • Kako do pravilne strukture oglaševalskega računa (kampanje, oglasne skupine, oglasi)?
  • Nastavitve kampanj
  • Pisanje oglasov
  • Pomen pravilne izbire ključnih besed in kako jih sploh izbrati?
  • Kdaj uporabiti široko ujemanje, kdaj frazno in kdaj natančno ujemanje ključnih besed?
  • Zakaj nam lahko pravilna uporaba negativnih besed prihrani veliko denarja?
  • Zakaj je nujno potrebno spremljati CTR, pozicijo oglasa in Quality Score?
  • Kako se izračuna AdRank?
  • Kako merimo konverzije in kakšen je sprejemljiv strošek na konverzijo?
  • Vzpostavitev akcij ponovnega trženja (remarketing)
  • Kreiranje dinamičnih oglasov
  • Kako lahko s pravilno nastavitvijo placementov pri display oglaševanju prihranite veliko denarja?
  • Merjenje učinkovitosti oglasnih akcij, priprava poročil.

 

Predavatelj mag. Radoš Skrt je eden vodilnih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO) in iskalni marketing v Sloveniji ter redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga.

Predavanje je namenjeno: podjetnikom in vsem, ki se na podjetniško pot še odpravljajo. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja digitalnega marketinga.

KDAJ: torek, 22. oktober, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJunij 2019Next

272829303112
3456789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301

PreviousDecember 2019Next

2526272829301
2345678
910
11

Učinkovite tehnike pogajanj

več >
12131415
16171819202122
23242526272829
303112345