16Apr

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Intenzivna, praktična delavnica, ki vas bo seznanila z najnovejšimi trendi,  znanji in veščinami na področju e-mail marketinga in content (vsebinskega) marketinga. E-mail je ob telefonu najbolj priljubljen način poslovne komunikacije, zato ga morate obvladati v vašem podjetju.

Dobili boste znanje s področja e-mail marketinga, ki je aplicirano na vaš primer in temelji na več kot 15-letnih izkušnjah e-mail in content marketing strokovnjakov skupine podjetij ePrvak.

Predavatelj mag. Simon Meglič vam bo pokazal, kako lahko v praksi izboljšate e-mail komunikacijo in prodate več s pomočjo e-mail in content marketinga, povečate zvestobo in informiranost vaših kupcev. E-mail in content marketing sta zelo močno prodajno in komunikacijsko orodje, če ju le uporabljate na pravi način.

Na predavanju boste dobili konkretne recepte,  kako lahko skladno z GDPR zgradite stroškovno učinkovito bazo. Sodobna tehnološka orodja vam danes omogočajo napreden e-mail in avtomatiziran marketing na primeru ePrvak e-mail marketing orodja. Govorili bomo o tem, kako si lahko z njimi pomagate in olajšajo vaše delo. Videli boste tudi kar nekaj primerov dobrih praks, kako podjetja uporabljajo potencial content (vsebinskega) marketinga.

Zakaj se vam splača biti na delavnici?

  • Prejmete recepte, kako učinkovito zbirati e-mail naslove in privoljenja prejemnikov (grajenje baze podatkov o uporabnikih) iz vaših ciljnih skupin.
  • Kako doseči skladnost z GDPR, da pri tem ne škodite vašemu poslu.
  • Dobite priporočila, kako zbirati, urejati, hraniti in čistiti osebne podatke v skladu z zakonskimi predpisi ter pravno ustrezno izvajati e-mail marketing.
  • Izvedeli boste, kako se lotiti B2B in B2C content in e-mail marketinga.
  • Kako pisati učinkovita 1:1 osebna prodajna sporočila in odlično komunicirati preko e-maila.
  • Dobite priporočila, kako lahko vi segmentirate vaše uporabnike in z njimi ciljno komunicirate ter z njimi gradite pozitiven odnos.
  • Predstavimo vam ideje, katere vsebine in vsebinske sklope bi lahko zajemal vaš vsebinski marketing, da boste imeli visoko branost e-mailov.
  • Naučimo vas, kako lahko pišete dobre zadeve sporočil in optimizirate odpiranje vaših e-mailov (open rate).
  • Izvedeli boste, kako pisati sporočila, ki bodo prodajno uspešna in vas naučili psiholoških sprožilcev e-mail marketinga.
  • Izvedeli boste, kakšna je optimalna frekvenca za pošiljanje vaših vsebinskih in prodajnih sporočil.
  • Prejmete priporočila, kako meriti statistike vaših e-mailov in kako optimizirati vaše e-maile za boljši prodajni efekt.
  • Pokazali vam bomo kako lahko z marketinško avtomatizacijo prihranite čas in izboljšate uporabniško izkušnjo vaših strank.
  • Dobite recepte, kako lahko testirate in optimizirate vaša sporočila in subjecte (zadeve) za čim boljši prodajni učinek.
  • Dobite navodila za uredniško politiko za vaš content marketing in ideje, kje dobiti vsebine.
  • Prejmete recepte, kako vzpodbujati bralce, da te vsebine priporočajo na socialnih omrežjih

Mag. Simon Meglič je eden največjih strokovnjakov za digitalni marketing v Sloveniji. O tem predava na seminarjih, konferencah in fakultetah v Sloveniji in tujini. 3 leta je bil nosilec predmeta Digitalni marketing na DOBA fakulteti. Je nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu.

Predavanje je namenjeno: vsem podjetnikom in zaposlenim, ki želijo e-mail marketing spremeniti v dobičkonosno prodajno pot.

KDAJ: torek, 16. april, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123