10Julij

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Izobraževanje zajema bistvene napotke za vzpostavitev in vodenje spletne trgovine. Od postavitve do urednikovanja, analiziranja, izvedbe in marketinga. Na seminarju bo prikaz potekal na praktičnih primerih različnih spletnih trgovin. Ponekod bodo razkrite tudi realne številke v prodaji. Predstavljeni bodo primeri dobre prakse in orodja za olajšanje poslovanja. Udeleženci bodo spoznali tako bistvene stvari, kot tudi malenkosti, ki lahko prodajo povečajo.

Kaj se boste naučili?


Ključni deli spletne trgovine

  • Osnovne info, ki jih morate poznati pred zagonom spletne trgovine
  • Vhodna stran
  • Stran izdelka
  • Košarica + Dobre prakse nakupnega procesa
  • Je oblika pomembna?
  • Pogoste napake v spletnih trgovinah.

Backstage: Kaj se zgodi, ko je nakup končan?

  • Proces izvedbe naročila do izdane pošiljke
  • Povezovanje z računovodskimi programi
  • Kako avtomatizirati procese
  • Klasične težave in reševanje

Marketing – hočeš, nočeš, moraš!

  • Katero spletno oglaševanje izbrati?
  • Zakaj je baza e-mail naslovov tako pomembna?
  • Ali je smiselno stalno generirati nove vsebine?
  • Povezovanje z blogerji?
  • Glavni napotki za optimizacijo – kako do boljše uvrščenosti na iskalniku Google

Dodatno

  • Statistika
  •  Trendi – spletna trgovina v prihodnosti
  •  Uporabna orodja

Predavatelj Roman Krušič je senior svetovalec za spletne rešitve v podjetju spletnaPOSTAJA. Svetuje strankam pri spletnih projektih in nastopu na spletu. S poslovanjem na internetu se ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 500 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Sodeloval je pri projektih v Sloveniji in tujini. Spletna prodaja je njegova strast, redno spremlja projekte svojih naročnikov, zanimive projekte v tujini in aktualno dogajanje na tem področju. Tudi sam je bil vpleten v spletno trgovanje. Ima širok pogled na praktično vse faze njenega delovanja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj tako v Sloveniji, kot tudi v tujini.

Predavanje je namenjeno: predvsem tistim, ki načrtujejo spletno trgovino. Pa tudi za tiste, ki želijo z obstoječo spletno trgovino napraviti korak naprej.

KDAJ: sreda, 10. julij, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMarec 2019Next

25262728123
45678910
11121314151617
1819202122
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456