06 maj

2021

TikTok, ki je trenutno najhitreje rastoče družbeno omrežje, je v zadnjem letu povzročilo uporabniški vihar širom sveta. Število mesečnih uporabnikov danes presega Twitter, Snapchat, LinkedIn in druge.

 

 TikTok delavnica

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si


TikTok, ki je trenutno najhitreje rastoče družbeno omrežje, je v zadnjem letu povzročilo uporabniški vihar širom sveta. Število mesečnih uporabnikov danes presega Twitter, Snapchat, LinkedIn in druge.

Možnosti trženja na TikToku so v ogromnem porastu, saj povezuje blagovne znamke z njihovimi bodočimi uporabniki in ciljno skupino, na katero imajo mladi uporabniki vpliv – njihovimi starši.

Na delavnici boste spoznali temelje delovanja TikToka za poslovno uporabo.

Vsebina:

  • Kaj je TikTok in kako se razlikuje od drugih družbenih omrežij?
  • Kako deluje TikTok algoritem?
  • Zakaj sta tako pomembna zvok in glasba?
  • Video marketing nove generacije – dinamičen, kratek, zabaven, podprt s popularno glasbo in v pokončnem formatu;
  • Kako graditi znamko in jo približati novim generacijam?
  • Kje se skrivajo priložnosti za vas in vaše podjetje?
  • Kako se TikTok iz platforme za zabavo spreminja v platformo za navdih in nakupe (prihajajo shopping ads)?
  • Kako podjetja (od majhnih do velikih) uspešno uporabljajo TikTok?
  • Ali TikTok pomeni (počasen) konec Instagrama?
  • Kako postati in ostati viden s pomočjo skrbno izbranih hashtagov?
  • Primeri dobrih praks

Delavnico bo vodil Zoran Bosančić, lastnik in soustanovitelj digitalne marketinške agencije POINT OUT, pri kateri dela z znamkami kot so A1, Aquafresh, BMW, Cedevita, Cisco, Gorenjka, mBills, MINI, Peugeot, idr. Več kot 6 let je predaval tudi na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je bil vodja seminarjev za predmete Integriran proces vstopa na trg, Integrirano trženje, Strateško trženje, Strateški trženjski management in Services Marketing, sedaj pa največ pozornosti posveča družbenim omrežjem ter vsebinskemu in strateškemu marketingu.

 

Maja Novak Kristjan Zemljič

 

Delavnica je namenjena: potencialnim podjetnikom, startupovcem, vsem, ki jih zanima podjetniška pot

 KDAJ:  četrtek, 6. maj, od 13. do 16. ure

KJE: online

VSA MESTA NA DELAVNICI SO ŽAL ZASEDENA!

 

powered by social2s