22Avg

Učinkovito oglaševanje na Facebooku in Instagramu

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si

Če smo še nedavno ob družbenih omrežjih najprej pomislili na Facebook, nam bo morda v prihodnosti prvi na misel prišel Instagram. Družbeno omrežje v lasti gigantskega Facebooka se razvija iz meseca v mesec in skoraj vsak teden dodaja nove funkcionalnosti, s katerimi razveseljuje uporabnike ter podjetja/oglaševalce na drugi strani. Instagram je izrazito estetsko družbeno omrežje, na katerem med brskanjem po feedu srčke najraje delimo lepim fotografijam. Njegova posebnost je v tem, da lahko vsebine dodajamo samo na pametnem telefonu prek Instagram aplikacije. Instagramu se pridružuje vse več podjetij, ki ta priljubljen spletni kanal vključujejo v strategijo komunikacije na družbenih omrežjih. Vzrok je preprost – če se tam pojavljajo potencialni kupci, je idealno, da se jim pridružimo v komunikaciji s fotografijami in videi.

Znanje, ki ga boste pridobili na delavnici:

Upravljanje družbenih omrežij:

  • Osnovna mehanika delovanja družbenih omrežij.
  • Priprava vsebin in omejitve.
  • Priprava uredniških načrtov.
  • Komuniciranje z uporabniki.
  • Priprava vizualnih materialov (in omejitve).
  • Recikliranje vsebinskih enot za različne platforme.
  • KPI.

Oglaševanje na družbenih omrežjih:

  • Pomen, delovanje in možnosti oglaševanja na Facebooku in Instagramu.
  • Ključna terminologija.
  • Različne možnosti targetiranja uporabnikov.
  • Zakaj oglaševati na FB in IG?
  • Modeli zakupa.
  • Vrste oglasov (Lead Ad, ClickToWebsite …).
  • Oblike/postavitev oglasov.
  • Kreiranje ciljne skupine – targetiranje.
  • Kreiranje oglasa.
  • Omejitve oglaševanja.
  • Remarketing in dinamični remarketing.
  • Primeri dobrih / slabih praks.

Predavanje je namenjeno vsem, ki ste na začetku svoje poklicne poti, kot tudi uveljavljenim podjetjem, ki želite še izboljšati svoj nastop na družbenih medijih.

 

Predavatelja bosta Maja Nučič (asistentka medijskega oddelka) in Miha Rejc (vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev) iz agencije iPROM.

KDAJ: sredo, 22. avgust, od 10.00 do 13.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
3456789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
1213141516
17
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
1920212223
24252627282930