Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Še nikoli doslej ni bilo mogoče komunikacijskih aktivnosti na internetu in njihove učinkovitosti meriti tako natančno kot danes. Danes lahko ugotovimo od kje so obiskovalci spletnega mesta prišli, kaj počnejo na vaši strani ter kje in kdaj vašo stran zapustijo. To nam ponuja neprecenljive povratne informacije o kvaliteti in učinkovitosti spletnega mesta in tudi drugih komunikacijskih aktivnostih, kot so oglaševanje s ključnimi besedami, oglaševanje z bannerji, pošiljanje e-novic in še mnogo drugih stvari.
- Obisk spletne strani – število obiskov (number of visits), št. različnih obiskovalcev (unique visitors), št. prikazov strani (page views), najbolj obiskane podstrani, količina prenesenih datotek (bandwidth), vstopne (entry pages) in izstopne strani (exit pages), čas zadržanja na spletni predstavitvi.
- Uporabniški vidik – ali obiskovalci najdejo tisto kar iščejo, koliko časa in koliko klikov potrebujejo, da najdejo iskane informacije.
- Število akcij – število nakupov, povprečna vrednost posameznega nakupa, število povpraševanj.
- Konverzijske stopnje (stopnje pretvorbe) – kakšen delež obiskovalcev izvede neko določeno dejanje.
- Tehnični parametri – število mrtvih oz. nedelujočih povezav, se spletna stran pravilno prikazuje v različnih brskalnikih.
Spremljanje učinkovitosti spletnih strani je kompleksno opravilo, saj moramo spremljati številne kriterije. Pri vsem pa je ključna interpretacija podatkov. Vse o analitiki, primernih orodjih in stvareh, ki jih morate vedeti o spremljanju delovanja vašega spletnega mesta vam bo predstavil predavatelj Uroš Žižek, ki je partner in vodja raziskav v podjetju E-laborat d.o.o. Je redni predavatelj na NETFORK akademiji in DIMAQ izobraževanjih, maja 2017 je postal IAB DIMAQ Master Trainer. Njegovo strokovno znanje sega v različna področja digitalnega marketinga, predvsem pa se ukvarja z raziskovalnimi metodami merjenja učinkovitosti digitalne učinkovitosti, uporabniške izkušnje, Google Analytics in razvoj digitalnih strategij. V zadnjih desetih letih je svetoval podjetjem kot so Terme Olimia, Slovenska turistična organizacija, NLB, Bitstamp, Mercator, Zavarovalnica Triglav itd. Je tudi avtor niza objavljenih člankov in soavtor knjige Outernet – Preobrat v digitalnem poslovanju.
Predavanje je namenjeno: vsem, ki želite izboljšati svojo prezenco na spletu in z njim pridobiti nove poslovne priložnosti. Namenjena je vsem, ki v podjetju urejate spletne strani in se ukvarjate z analitiko spletnega mesta.
KDAJ: sreda, 21.avgust, od 13.00 do 16.30 ure
KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator