21Avg

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa – Google Analytics in druga orodja

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Še nikoli doslej ni bilo mogoče komunikacijskih aktivnosti na internetu in njihove učinkovitosti meriti tako natančno kot danes. Danes lahko ugotovimo od kje so obiskovalci spletnega mesta prišli, kaj počnejo na vaši strani ter kje in kdaj vašo stran zapustijo. To nam ponuja neprecenljive povratne informacije o kvaliteti in učinkovitosti spletnega mesta in tudi drugih komunikacijskih aktivnostih, kot so oglaševanje s ključnimi besedami, oglaševanje z bannerji, pošiljanje e-novic in še mnogo drugih stvari.

Na podlagi pridobljenih informacij boste lahko optimizirali vaš prodajni lijak in sprejemali boljše odločitve glede prodajnih in marketinških dejavnosti, ki bodo temeljile na predhodno izmerjenih rezultatih.
Ob prihodu obiskovalca na spletno stran je pomembno, da ga pripeljete do strani, ki so za vas najbolj pomembne. Zato si morate postaviti cilje in določiti kriterije s katerimi boste merili uspešnost spletnega nastopa in tudi same spletne strani. Zanimati nas morajo predvsem naslednji dejavniki in jih spremljati na mesečni oziroma dnevni ravni:
  • Obisk spletne strani – število obiskov (number of visits), št. različnih obiskovalcev (unique visitors), št. prikazov strani (page views), najbolj obiskane podstrani, količina prenesenih datotek (bandwidth), vstopne (entry pages) in izstopne strani (exit pages), čas zadržanja na spletni predstavitvi.
  • Uporabniški vidik – ali obiskovalci najdejo tisto kar iščejo, koliko časa in koliko klikov potrebujejo, da najdejo iskane informacije.
  • Število akcij – število nakupov, povprečna vrednost posameznega nakupa, število povpraševanj.
  • Konverzijske stopnje (stopnje pretvorbe) – kakšen delež obiskovalcev izvede neko določeno dejanje.
  • Tehnični parametri – število mrtvih oz. nedelujočih povezav, se spletna stran pravilno prikazuje v različnih brskalnikih.

Spremljanje učinkovitosti spletnih strani je kompleksno opravilo, saj moramo spremljati številne kriterije. Pri vsem pa je ključna interpretacija podatkov. Vse o analitiki, primernih orodjih in stvareh, ki jih morate vedeti o spremljanju delovanja vašega spletnega mesta vam bo predstavil predavatelj Uroš Žižek, ki je partner in vodja raziskav v podjetju E-laborat d.o.o. Je redni predavatelj na NETFORK akademiji in DIMAQ izobraževanjih, maja 2017 je postal IAB DIMAQ Master Trainer. Njegovo strokovno znanje sega v različna področja digitalnega marketinga, predvsem pa se ukvarja z raziskovalnimi metodami merjenja učinkovitosti digitalne učinkovitosti, uporabniške izkušnje, Google Analytics in razvoj digitalnih strategij. V zadnjih desetih letih je svetoval podjetjem kot so Terme Olimia, Slovenska turistična organizacija, NLB, Bitstamp, Mercator, Zavarovalnica Triglav itd. Je tudi avtor niza objavljenih člankov in soavtor knjige Outernet – Preobrat v digitalnem poslovanju.

 

Predavanje je namenjeno: vsem, ki želite izboljšati svojo prezenco na spletu in z njim pridobiti nove poslovne priložnosti. Namenjena je vsem, ki v podjetju urejate spletne strani in se ukvarjate z analitiko spletnega mesta.

KDAJ: sreda, 21.avgust, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousFebruar 2019Next

28293031123
45678910
11121314151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311