20Junij

Uvod v digitalno komuniciranje

Podrobneje bomo spoznali principe digitalnega znamčenja ter orodja za pripravo in analizo vsebin. Poiskali bomo primere dobrih in slabih praks ter izpostavili koncepte, ki so uporabni za vzpostavljanje lastne kredibilnosti na družabnih omrežjih. Poudarili bomo kreativne procese in orodja za ustvarjanje, načrtovanje in analitiko digitalnih strategij (Switcher Studio, Buffer, Mailshimp, Google Analytics, Crowdtangle …). Udeleženci bodo dobili osnovno znanje za uspešno upravljanje portfelja digitalnih storitev, kamor sodijo Facebook, Twitter, Instagram in drugi javni profili. Da bi bili z objavami karseda uspešni, bomo pogledali tudi, kako delujejo algoritmi različnih družabnih omrežij. Pomaga, da objavljamo pogosto, raznoliko ter da ne pozabimo na video vsebine.

Priporočljivo je, da imajo udeleženci prenosne računalnike, saj bo poudarek na praktičnem delu.

Matej Praprotnik je bil novinar in voditelj Vala 202. Leta 2010 se je udeležil študijskega programa Innovation Journalism Fellowship na Stanfordu v Kaliforniji, po vrnitvi v Slovenijo pa prevzel razvoj digitalnih storitev na Radiu Slovenija. Leta 2017 je prejel nagrado Websi – digitalec leta. Če ni na radiu, uči portugalščino ali moderira dogodke in okrogle mize.

KDAJ: sreda, 20. junij, od 10.00 do 15.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousSeptember 2018Next

272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
2425
26

Ideja je. Naj zaživi!

več >

Kje so skriti potenciali slovenskega potrošnika

več >

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2018

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
282930

PreviousOktober 2018Next

1234567
891011121314
15161718192021
2223
24

Z nepovratnimi sredstvi do uspeha na trgu

več >
25262728
2930311234

PreviousNovember 2018Next

2930311234
567891011
12131415161718
192021
22

Design thinking

več >
23

"Kick-off" LUI programa

več >
2425
26

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 1. del

več >
27
28

Analiza trga in priprava na kupca

več >
29
30

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? - 2. del

več >
12

PreviousDecember 2018Next

262728293012
3
4

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
5

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
6

Računovodstvo in davki

več >
789
1011
12

Customer Problem Fit

več >
13141516
17181920212223
24252627282930
31123456

PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031