18Julij

Uvod v znamčenje: moj internetni profil

 

Podrobneje bomo spoznali principe osebnega znamčenja. Odgovorili bomo na vprašanje, kako čim bolj dosledno in verodostojno komunicirati sebe in lastno delo. Pod drobnogled bomo vzeli komuniciranje na družabnih omrežjih kot so Twitter, Instagram, Facebook in LinkedIN. Ali sta opis in fotografija primerna? Je nastavitev zasebnosti ustrezna? Je na Facebooku smiselno imeti dva profila, javnega in zasebnega? Prav tako bomo spoznali spletne platforme za publicistiko strokovnih besedil, od WordPressa do Mediuma. Spoznali bomo različne pristope objavljanja: ali je bolje postaviti lastno spletno stran z domeno ali uporabiti že izdelano spletno rešitev? Poiskali bomo primere dobrih praks in se posvetili analitiki komuniciranja na družabnih omrežjih.

Priporočljivo je, da imajo udeleženci prenosne računalnike, saj bo poudarek na praktičnem delu.

Matej Praprotnik je bil novinar in voditelj Vala 202. Leta 2010 se je udeležil študijskega programa Innovation Journalism Fellowship na Stanfordu v Kaliforniji, po vrnitvi v Slovenijo pa prevzel razvoj digitalnih storitev na Radiu Slovenija. Leta 2017 je prejel nagrado Websi – digitalec leta. Če ni na radiu, uči portugalščino ali moderira dogodke in okrogle mize.

KDAJ: sreda, 18. julij, od 09.00 do 13.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI!

 

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234