26Nov

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg? – 1. del

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Kako začnem svojo podjetniško pot, ko imam idejo? Kako vem, če moja ideja dobra? Ali lahko to presodim sam? Zakaj je pomembno, da najprej definiramo problem na trgu? Na delavnici bomo odgovorili na ta in tem podobna vprašanja, ter na praktičnih primerih predstavili, zakaj je potrebno svojo idejo čim hitreje testirati in trgu.

S predavateljem Deanom Habušem boste na zgornja vprašanja odgovorili na osnovi Lean metode (vitko podjetništvo). Najpomembnejši del vitkega podjetništva je metoda presoje, ali se neka določena poslovna odločitev splača ali ne. Preveritev odločitve podjetniki izvajajo skozi teste, eksperimente in budno spremljanje kazalnikov, ki kažejo na uspešnost ideje. Vitko podjetništvo se ukvarja s preverbo same ideje. Ideja se testira med ljudmi preko izdelka ali prototipa. Spremljamo odziv trga in na podlagi videnega se odločimo ali bomo idejo realizirali. Na tak način je možnost za uspeh večja. Izognemo se tudi večini začetnih stroškov.

Na predavanju boste izvedeli:

  • kaj je vitko podjetništvo (angl. lean startup)
  • osnove vitke metodologije
  • predstavitev platna vitkega podjetništva (angl. lean canvas)
  • kateri problem rešuje moja ideja
  • ali je problem, ki ga rešujem, dovolj velik za reševanje
  • minimalno sprejemljiv produkt (MVP)
  • kaj je minimalno sprejemljiv produkt (MVP)
  • oblikovanje MVP
  • kako se lotiti testiranja MVP

V drugem delu predavanja se bomo posvetili vašim idejam in z njimi povezanimi problemi ter vprašanji. Če ste že na podjetniški poti oziroma imate idejo in se srečujete s problemi, na katere bi želeli poglobljene odgovore, lahko svoja vprašanja (s kratkim opisom podjetniške ideje), pošljete na info@lui.uni-lj.si do petka, 23. 11. 2018, saj bo tako Dean lahko pregledal vašo panogo in ponudil bolj specifične odgovore.

Predavanje je namenjeno: dijakom, študentom in ostali mladim s podjetniško žilico, ki udeležencem nudi temeljna znanja podjetništva.

 

Dean Habuš bo predstavil svojo podjetniško pot – kako je prišel do ideje, jo testiral na trgu, poiskal optimalno rešitev in le to zopet testiral, dokler ni dobil prave potrditve. Dean  vam bo iz prve roke povedal, zakaj vaše prepričanje (in mnenje najboljših prijateljev), da je ideja dobra ni dovolj in zakaj to ne pomeni, da jo bo trg dejansko sprejel. Predstavil bo tudi probleme s katerimi se je srečeval in načine, kako jih je reševal. Predavatelj ima za seboj že štiri podjetniške zgodbe, dve uspešni in dve, za kateri se rad pošali, da se je iz njih nekaj naučil (neuspešni). Prepričan je, da nisi pravi podjetnik, dokler ne okusiš “neuspeha” in da moraš kot podjetnik v vsaki situaciji ter osebi iskati nekaj pozitivnega.

Pridite in preverite kako testiramo podjetniško idejo!

KDAJ: ponedeljek, 26. november, od 17.00 do 20.00 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234