14Feb

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Poleg razvoja produkta, zanimivega za trg je velik izziv za vsakega startup podjetnika, izgradnja podjetja kot organizacije in njegovo učinkovito vodenje. Pot od “dela v garaži” do vodenja poslovanja za vsakega startupovca pomeni velik preskok.

Podjetništvo je proces, v katerem podjetniki namenjajo svoj čas in prizadevanje, prevzamejo finančna, psihična in družbena tveganja za ustvarjanje nečesa novega.  Podjetniki postavijo vizijo, poslanstvo in naloge ter poiščejo resurse, ki prispevajo k realizaciji vizije. Podjetnik je človek, ki zazna poslovno priložnost, prevzame odgovornost, finančno tvega, organizira in uresniči potencial ideje na trgu preko svojega podjetja. Gre za težko pot, na kateri se mora vsega naučiti, saj je hkrati računovodja, piarovec, razvojnik, prodajalec in čistilka.

Njihovo delovanje je pomembno v prvi fazi rasti podjetja, ko so najpomembnejše kreativne vrednote. Jasno se kaže podjetnikova ustvarjalnost in slej kot prej naletijo na pravo osebo, idejo ali pa so osebnostno dovolj zreli, da ustanovijo svoje podjetje (ključni so ideja, ekipa in diferenciator). S tem postavijo DNA podjetja in s pravili oblikujejo inštitucijo ter njene vrednote. Podjetnik s svojimi izjemnimi retoričnimi sposobnostmi v prvi fazi navduši ljudi, da se mu pridružijo v “core” ekipi, najde prve odjemalce in po potrebi tudi investitorje. Torej zbere skupaj in angažira resurse za uresničitev njegove vizije.

Bolj, kot se podjetje razvija ter raste število zaposlenih, bolj ključna in pomembna je sama organizacija podjetja in vodenje le-tega,  vedno bolj prihaja do potrebe po managerskih vrednotah in poznavanjih managerskih orodij. V ospredju so povsem racionalna managerska orodja za optimizacijo poslovanja organizacije in vodenje ljudi.

Pogosto se zgodi, da podjetnik, ki je ustvaril podjetje iz nič, ne more narediti tranzicije svojega delovanja iz kreativnih vrednot v izvršne. Ko pride do te točke, je za nadaljnjo rast podjetja nujno, da podjetnik najame profesionalni management, ki nato naprej vodi podjetje. To pa je seveda pogosto težko, saj je podjetje podjetnikov “otrok”, ki ga težko prepustiš drugemu. Seveda pa, če podjetnik uspe dovolj hitro osebnostno rasti v skladu s svojim podjetjem, lahko postane odličen manager.

Predavatelj Rok Stritar bo udeležencem pojasnil, na primeru svoje podjetniške poti in primerov iz prakse, tranzicijo od podjetnika do managerja. Stritar je soustanovitelj spletne trgovine gorniške opreme Kibuba. Pred leti je opustil svojo delo na Ekonomski fakulteti in se  posvetil razvoju podjetja. Je moderator startup vikendov, mentor v podjetniških pospeševalnikih, inkubatorjih in izvajalec podjetniških delavnic. 

Predavanje je namenjeno: podjetnikom, ki se vsak dan srečujejo s težavami pri vodenju svojega, vedno bolj, razvijajočega se podjetja. Prav tako pa je predavanje primerno tudi za vse, ki se na podjetniško pot šele odpravljate, študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo predavanje udeležencem ponudi temeljna znanja podjetništva.

Za delavnico Vodenje – od startup podjetnika do managerja žal ne sprejemamo več prijav, saj so vsa mesta že zasedena. Spremljajte naše novice, delavnico bomo zaradi velikega zanimanja zagotovo kmalu ponovili.

Hvala za razumevanje,

ekipa LUI.

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousJanuar 2019Next

31123456
78910111213
14151617181920
2122
23

Optimizacija poslovnih procesov

več >
24252627
28
29

Growth hacking = triki in veščine sodobnega marketinga

več >
3031123

PreviousFebruar 2019Next

28293031123
456
7

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
8910
111213
14

Vodenje – od startup podjetnika do managerja

več >
151617
181920
21

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
222324
2526
27

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
28123

PreviousMarec 2019Next

25262728123
456
7

Zakaj samo strokovnost ni dovolj?

več >
8910
11121314151617
181920
21

Kako za 1 eur dobiti več (merljivost marketinga)

več >
22
23

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
24

Trening predstavitve ideje

več >
25262728293031

PreviousApril 2019Next

1234567
891011121314
15
16

Skrivnosti dobrega e-mail in vsebinskega marketinga

več >
1718192021
2223
24

Osnove agilnih metod dela

več >
25262728
293012345

PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
1314
15

Design Thinking

več >
16171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234