15 apr.

2021

Vsebinski marketing je strateški marketinški pristop, ki je usmerjen v konsistentno načrtovanje, ustvarjanje in deljenje relevantne vsebine z visoko vrednostjo za našo ciljno publiko. Uporabljamo ga z namenom pritegovanja, pridobivanja in ohranjanja kupcev ter povečanja prodaje.

Vsebinski marketing LinkedIn

 

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

Imate LinkedIn profil, vendar pa v praksi še niste zaznali, kako natančno bi ga izkoristili v prodajne namene? Niste prepričani, kako lahko preko LinkedIna pridete do strank iz tujine? Morda ste celo mnenja, da ne deluje in svojega profila ne posodabljate, se redko povezujete ali pa ga obiščete samo nekajkrat mesečno. To je napaka, ki vas lahko stane nešteto poslovnih priložnosti!

Kaj lahko pridobite, če postanete aktiven uporabnik LinkedIna?

  • 4 ali več prodajnih razgovorov na teden.
  • Večjo prepoznavnost na lokalnem in/ali na mednarodnem nivoju.
  • Strateško povezovanje s projektnimi partnerji.
  • Pridobitev dodatnih finančnih sredstev iz nepovratnih sredstev EU.
  • Preko LinkedIna lahko poiščete ustrezen kader za vaše podjetje.
  • Preko LinkedIna se lahko povežete z investitorji, …

Na delavnici boste dobili veliko praktičnih napotkov, ki jih boste lahko takoj prenesli v prakso:

  • Kako preko LinkedIna pridobite 4 ali več prodajnih razgovorov na teden?
  • Kako oblikujete svoj osebni profil in profil podjetja, da z njim pridobite pozornost kupcev?
  • Kako oblikujete vsebine, da postanete prepoznaven strokovnjak na svojem področju dela?
  • Kako preko LinkedIna pridobite stranke iz tujine?
  • Kako na LinkedInu zgradite veliko mrežo relevantnih sledilcev?
  • Na delavnici bomo skupaj razvili strategijo za uspešno predstavljanje vas in vašega podjetja na LinkedInu.

Delavnica je nastala kot posledica bogatih, mednarodnih izkušenj zaposlenih v zavodu We4You, ki deluje pod blagovno znamko Global Disruption. Katere so njihove največje pridobitve?

  • Od leta 2013, ko so odprli prvo podjetje, do danes, so s pomočjo LinkedIna prešli od 0 strank do poslovanja z inovativnimi podjetji iz 22-ih evropskih držav.
  • S pomočjo povezovanja preko LinkedIna so kot partnerji vstopili v več mednarodnih projektov.
  • S pomočjo LinkedIna pridobijo cca 4 obetavne prodajne razgovore na teden.
  • Zaradi rednega objavljanja kvalitetnih vsebin so pridobili veliko mrežo sledilcev (12.000+), od katerih so mnogi postali njihove stranke ali pa jih priporočili naprej.
  • Zaradi aktivne in strateške uporabe LinkedIna jih prepoznavajo kot avtoriteto na področju marketinga in pridobivanja EU sredstev za financiranje razvoj tehnoloških inovacij.
  • Preko LinkedIna so se povezali z investitorji in vplivneži iz različnih delov Evrope, kar jim omogoča širitev posla tudi na mednarodni ravni.

Kdo sta predavatelja:

mag. Maja Novak je ekspert za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk in izobraževalna trenerka. Je soustanoviteljica podjetja Global Disruption, ki sodeluje z visoko inovativnimi podjetji iz 20+ evropskih držav in ima preko 19 let izkušenj iz področja vsebinskega marketinga. Je avtorica online programa o učinkoviti uporabi LinkedIna za povečanje prepoznavnosti in prodaje na mednarodnem trgu.

Maja je med drugim mentorica za startupe v mednarodnem okolju v sklopu EBRD (Evropske banke za obnovo in razvoj). Svoje znanje je preko praktičnih delavnic in predavanj posredovala v številnih znanih slovenskih podjetjih, fakultetah in drugih organizacijah.

Kristjan Zemljič je soustanovitelj podjetja Global Disruption in se uvršča med 30 najbolj iskanih strokovnjakov v EU za financiranje disruptivnih inovacij iz programa Horizon Europe. Že več kot 10 let zelo uspešno svetuje tehnološkim podjetjem iz 22+ EU držav, ki želijo prototip inovacije razviti v komercialni produkt in osvojiti mednarodni trg. Vodi mednarodno ekipo svetovalcev, s katero so pridobili že preko €40M. Kristjan je zelo aktiven na Linkedinu, ki ga uporablja za branding, pridobivanje poslov in iskanje investitorjev. Med drugim je startup mentor in nekdanji ocenjevalec EK za disruptivne tehnologije.

 

Maja Novak Kristjan Zemljič

 

Delavnica je namenjena: študentom, podjetnim raziskovalcem, pedagoškim delavcem, inovativnim posameznikom, podjetnikom in tistim, ki načrtujete podjetje ali preverjate tržni potencial (svoje) ideje.

 KDAJ:  četrtek, 15. april, od 10. do 13. ure

KJE: online

VSA MESTA NA DELAVNICI SO ŽE  ZASEDENA.

 

powered by social2s