19Nov

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
www.eu-skladi.si

Lahko ste razvili neverjeten produkt, ki je tehnično najbolj napreden, vendar brez dostopa do pravega trga boste izgubili.  Žalostna zgodba, ki se vedno znova ponavlja je, da veliko podjetje z boljšim sistemom distribucije, lansira nekaj kar je podpovprečno in zmaga. Prav zato prihod na trg vedno prekaša še tako dober produkt.  

Če razumemo pomen strategije prihoda na trg in kako zgradimo ustrezen motor za prihod na trg,  še preden lansiramo nov produkt ali odpremo nove trge ali nove prodajne poti, bomo s tem dobili enkratno prednost pred konkurenco. Prihod na trg temelji na močni skladnosti produkta in trga ter odlični distribuciji. Strategija prihoda na trg je tako pomembna zato, ker brez nje ni dolgoročne rasti. 

Kaj boste na predavanju slišali?

  • Zakaj je prihod na trg pomemben.
  • Kaj vse moramo vedeti, preden se lotimo prihoda na trg (strategija, taktika, izvedba).
  • Kaj je razlika med prihodom na trg in lansiranjem produkta.
  • Kako zgradimo poslovni model za prihod na trg (katere prodajne poti so primerne za izbrane segmente in produkte).
  • Zakaj je pomembno, da že na začetku razmišljamo o internacionalizaciji in vstopu na tuje trge.
  • Kakšna je razlika med hekanjem rasti, rastjo in digitalnim marketingom. 
  • Kako lahko postanemo strokovnjak za pridobivanje strank (T-oblika).
  • Kako vemo, da imamo skladnost produkta in trga (product-market-fit – PMF).
  • Zakaj prihodki ≠ “PMF”
  • Katere metode in orodja so primerna preden imamo skladnost produkta in trga [od 0 do 1] in po njej [od 1 do n].
  • Kako se izvedbeno lotimo izgradnje marketinških in prodajnih orodij (spletna stran, ključna sporočila, znamka, brošure, oglasi, prodajna pisma …)

Izvedeli boste kaj štirje kvadranti v “Go-To-Market” pomenijo:

Kako se lotimo prihoda na trg

  • Strategija, taktika in izvedba
  • Način razmišljanja
  • Faza produkta in faza trga
  • Oprijem – Tranzicija – Rast (Traction-Transition-Growth)

Pomen strategije prihoda na trg

  • Prodajni ali marketinški produkt
  • Trg, produkt, prodajne poti in poslovni model
  • Segmentacija in najmanjši možen segment  (minimum viable segment – MVS)
  • 6 mitov o prihodu na trg

Grajenje našega motorja za prihod na trg

  • Poti na trg
  • Vloga trženjskega produktnega vodje (Product Marketing Manager – PPM)
  • Časovni načrt prihoda na trg
  • Skladnost produkta in trga (PMF)
  • Iz 0 na 1  in iz 1 na n

Izvedba in praksa

  • Infrastruktura za rast
  • Marketinška in prodajna orodja
  • Primeri iz prakse (iskanje kanalov za oprijem, sprint znamke)

O dobrih praksah prihoda na trg in o tem kako prodreš na mednarodni trg iz Slovenije, bomo spregovorili tudi z gosti:

  • Damjana PangerčičSilway – medgeneracijske aktivnosti in namizne igre za starejše, osebe z demenco, otroke in družine
  • Janez Šepetavcplesh.eu mobilna aplikacija za plesno koreografijo
  • Marko Klobčar, prototip novega ojačevalca za kitaro

 

Predavateljica Jasna Klemenc Puntar se več kot 20 let ukvarja s prihodom na trg in svoje izkušnje iz visokotehnoloških podjetij in startupov rada deli tako na blogu Omneechannel kot tudi z mentoriranjem. Jasna je na globalni ali lokalni trg lansirala več kot 20 povsem novih produktov v več kot 7 različnih industrijah tako v B2B kot v B2C. Odlično poznavanje tako produktnega vodenja kot celotnega marketinga in delo tako v korporacijah kot startupih, ji je omogočilo, da je izoblikovala ponovljiv pristop, kako se hitro in z najmanj truda lahko infiltriramo na katerikoli trg lokalno ali globalno.

Predavanje je namenjeno: vsem, ki nameravate lansirati nov produkt ali storitev, vstopiti na nove trge ali odpreti nove prodajne poti za že obstoječe produkte ali storitve (ustanoviteljem, produktnim vodjem, trženjskim produktnim vodjem,  odgovornim za razvoj poslovanja, marketing …).

KDAJ: torek, 19. november, od 13.00 do 16.30 ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

button-prijava

Se vidimo na LUI-ju!

ŽELIŠ BITI NA TEKOČEM?

V LUI-ju se veliko dogaja! Vpiši svoj email in obvestili te bomo o dogodkih, tekmovanjih in drugih programih, ki ti pomagajo uspeti v startup svetu!

E-poštni naslov žal ni pravilen

Uspešno ste se prijavili

Podobne vsebine


Koledar dogodkov


PreviousMaj 2019Next

293012345
6789101112
13141516171819
2021
22

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
23
24

Lean metodologija

več >
2526
27

Prodaja in marketing

več >
28
29

Business Model Canvas

več >
303112

PreviousJunij 2019Next

272829303112
34
5

Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?

več >
6

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
789
10
11

Seminar Podjetni raziskovalci - prvi del predavanj

več >
12

Administrativne aktivnosti pri ustanovitvi podjetja in zaščita intelektualne lastnine

več >
13

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
141516
17

Brainstorming

več >
18

Seminar Podjetni raziskovalci - drugi del predavanj

več >
19

Povečanje prodaje z digitalnim marketingom

več >
20212223
2425
26

Trening predstavitve ideje (Pitching)

več >
27282930

PreviousJulij 2019Next

12
3

Povečanje prodaje z LinkedInom

več >
4567
89
10

Vzpostavitev in vodenje spletne trgovine

več >
11121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

PreviousAvgust 2019Next

2930311234
567891011
12131415161718
1920
21

Merjenje učinkovitosti spletnega nastopa - Google Analytics in druga orodja

več >
22232425
2627282930311

PreviousSeptember 2019Next

2627282930311
2345
6

Kako prodajati na Amazonu?

več >
78
9
10

Pridobivanje sredstev iz programov EU in različne možnosti investicij za startupe

več >
11

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 1. del

več >
12131415
1617
18

Kako izpeljati kratko, a učinkovito predstavitev - 2. del

več >
19202122
2324
25

Zaključni dogodek Falling Walls Lab Ljubljana 2019

več >
26272829
30123456

PreviousOktober 2019Next

30123456
7

Sejem kot prodajno orodje

več >
8
9

Vplivnostni (influencer) marketing

več >
10111213
1415
16

Kako postaviti pravo ceno izdelku ali storitvi in kako jih pozicionirati na trgu?

več >
17181920
21
22

SEM - Search engine marketing za startupovce

več >
23
24

Finance za startupovce

več >
252627
28293031123

PreviousNovember 2019Next

28293031123
4567
8

Business Model Canvas

več >
910
11121314
15

Design Thinking s poudarkom na intervjuju

več >
1617
18
19

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta (Go-To-Market)

več >
20
21

Priprava spletne strategije na primeru Malinca.si

več >
222324
25
26

Kako sestaviti zmagovalno ekipo za svoj startup?

več >
27

Kako raziskati ali je vaša ideja zanimiva za trg?

več >
2829301