Delavnica bo osredotočena na praktične primere, s katerimi lahko razširite blagovno znamko na največja EU tržišča z minimalnim vložkom.

Ko se želimo z našo storitvijo prebiti na trg, je postavljanje pravih vprašanj našim potencialnim kupcem ključnega pomena. Čeprav se sliši precej samoumevno, pa je izvajanje takšnih intervjujev vse prej kot mačji kašelj. Blaž Zupan nam bo povedal vse o najboljših intervjujih!

Ena izmed pomembnejših sestavin uspešnega poslovnega življenja je targetiranje pravih kupcev. Za vsak izdelek in vsako storitev obstaja segment kupcev, ki so najprimernejši, da z njimi začnete proces. Kako pa se prebijemo do pravega segmenta in kako res vemo, da je pravi za nas, pa bomo odkrili na delavnici.

Strateško sestavljena družbena mreža je prvotnega pomena za vsak startup. Ko nekdo omeni mreženje, si predstavljamo, da to seveda že po naravi vsi obvladamo. Pa je to res? Vemo, s kom in zakaj se mrežimo?