[COGSTEPS] Od izuma do produkta – bootcamp

Ste del raziskovalne znanstvene sfere in vas mika podjetniška pot? Prijavite se na brezplačno 8-dnevno intenziven bootcamp From Research to MVP.

17.07.2022

Ste del raziskovalne znanstvene sfere in vas mika podjetniška pot?

 Prijavite se na brezplačno 8-dnevno intenziven bootcamp From Research to MVP.  Izkoristite to priložnost in doživite hrvaško glavno mesto, naučite se temeljev za razvoj startup podjetja, izboljšajte svojo idejo in razširite svojo poslovno mrežo. 

Datum: 26.8. – 2.9.2022

Lokacija: Zagreb, inkubator SPOCK

Pogoj za udeležbo: zaposlen/a na Univerzi v Ljubljani oziroma njeni članici

Stroški: Udeležba na bootcampu je brezplačna, organizator krije stroške namestitve, prehrane in delavnic, Univerza v Ljubljani pa potne stroške.

Urnik: Urnik se nahaja spodaj. Na voljo boste imeli dovolj časa tudi za morebitno delo na rednih službenih zadevah, v kolikor jih lahko opravite z oddaljenim dostopom. Ves čas boste imeli na voljo delovno mizo in internet na inkubatorju SPOCK (oboje pa je tudi v zasebnosti hotelske sobe).

 

Program Cogsteps

 

KAJ BOSTE PRIDOBILI S PROGRAMOM? 

Celovit program omogoča nadgradnjo kompetenc na naslednjih področjih:

  • Raziskava trga 

Delavnica bo pokrivala tri glavne veje/metodologije tržnih raziskav – namizne, kvalitativne in kvantitativne raziskave. Namizne raziskave vključujejo iskanje po internetu in obstoječih raziskavah/poročilih na podobno ali isto temo ter primerjavo in povzemanje teh rezultatov. Kvalitativne raziskave vključujejo poglobljene intervjuje, fokusne skupine, opazovanje vedenja anketirancev itd., kvantitativne pa različne načine anketiranja anketirancev. Na delavnici boste izvedeli, kako poteka tovrstna raziskava, od samega začetka do analize podatkov in izdelave končnega poročila. Prikazani bodo primeri, kako Infobip izvaja raziskave in kako lahko sami izvajate raziskave za potrebe svojega projekta.

  • Poslovni razvoj

Razvoj poslovanja vključuje izdelavo načrta, opredelitev poslovnega modela, iskanje ključnih partnerjev, razumevanje vaših strank, iskanje primernega izdelka/trga, razumevanje tokov prihodkov, opredelitev vaših ključnih prednosti in slabosti, prepoznavanje prave vrednosti, ki jo zagotavljate svojim strankam in številne druge. Skozi to delavnico se boste seznanili z različnimi orodji, metodologijami in koncepti, kot so Business Model Canvas, Customer Value Proposition in Impact Mapping, ki vam bodo pomagali najti odgovore na večino vaših poslovnih vprašanj v tej fazi razvoja podjetja.

  • Izdelava prototipov (SW / HW / Biotech)

Delo na software, hardware ali biotehnološki rešitvi so trije popolnoma različni izzivi. Zato smo pripravili tri ločene delavnice in izbrali boste lahko, katera od njih vam najbolj ustreza. Tema teh delavnic je oblikovanje in izdelava prototipov, kjer bomo obravnavali pomembne teme o posebnostih software, hardware in biotehnoloških startupov ter pristopih k razvoju digitalnih, fizičnih ali bioloških produktov s poudarkom na zgodnji fazi izdelave prototipov. Načrtujemo, da bomo pokrivali teme, kot so uporabniške zgodbe, makete, žični okvirji, gradniki, strojna programska oprema, certifikati, predpisi in drugo.

  • Predstavitev »pitch« in pripovedovanje zgodb »storytelling«

K uspehu pri pridobivanju sredstev (javnih ali zasebnih) pogosto pripomore dovršena predstavitev podjetja in rešitve. Predvsem investitorji dnevno slišijo mnogo predstavitev in tam je še posebno pomembno izstopati. Premišljena priprava »pitcha« v zgodnji fazi je zato velikega pomena. Skozi to delavnico se boste naučili pisati svojo zgodbo, kateri so ključni elementi vsakega »pitch decka«, kakšna je razlika med dobrim in odličnim pitchom, kaj se dogaja na startup tekmovanjih in kako premagati strah pred javnim nastopanjem.

  • Zbiranje sredstev

Za večino visokotehnoloških startupov je nujno, da v zgodnji fazi razvoja pridobijo sredstva, ki omogočijo razvoj rešitve dlje od javnih raziskovalnih projektov. Vendar – ali je tvegani kapital tudi prava pot za vaš startup? Zelo pogosto startupi vstopijo v pogovore z vlagatelji, ne da bi razumeli, kako ti razmišljajo in kaj usmerja njihove odločitve. To vodi v nerealna pričakovanja in nezadovoljstvo na obeh straneh. Na delavnici si boste podrobno ogledali različne tipe vlagateljev, vse ključne naložbene pogoje in razčlenili primer »term sheeta«. Naučili se boste tudi ključnih terminov, ki jih vlagatelji uporabljajo.

  • Dodatne aktivnosti

Predvidoma bomo obiskali najuspešnejši hrvaški startup (unicorn) – Rimac.

 

Aktivnost bo potekala v sklopu Erasmus+ projekta Crossing the Gap: Startup education and support for PhD students, researchers and scientists (COGSTEPS), ki ga izvajamo v sodelovanju s partnerji – Tehnična univerza v Grazu, Univerza v Zagrebu, Univerza v Ljubljani, Know Center, ZICER in LUI) za zaposlene na partnerskih organizacijah.

 

Prijave so odprte do 31. julija 2022. 

Več o programu in prijavi: Spela.Rozman-Dolenc@lui.uni-lj.si ali tukaj

Sorodno