Startup Founders Retreat 2025 med alpskimi vrhovi in podjetniškimi vizijami

Dvodnevno doživetje za ustanovitelje mladih zagonskih podjetij v objemu Alp, kjer se odmik od sestankov, rokov in operativnih opravil spremeni v prostor za razmislek, nove poglede in povezovanje.

06.10.2025

Ste si kdaj želeli stopiti iz vsakodnevnega tempa, zadihati in hkrati odpreti prostor za razmislek o svojem poslu, financah in prihodnjih korakih?

To jesen LUI s ponosom predstavlja prvo srečanje, namenjeno ustanoviteljem uspešnih slovenskih start-upov. Startup Founders Retreat 2025 bo potekal v petek, 24. oktobra in v soboto, 25. oktobra. 

Udeleženci bodo skozi delavnice, predavanja, refleksije in mreženje krepili znanje, kompetence in kar je najpomembnejše – skupnost. Gre za sproščeno druženje v manjšem krogu, ki hkrati odpira prostor za poglobljeno delo na ključnih temah, pomembnih za rast podjetja.

Kaj zajema program?

Petek, 24.10.2025

12.00–13.00 – Registracija in pregled poteka srečanja
Priložnost za prvo spoznavanje udeležencev in postavitev pričakovanj.

13.00–14.00 – Kosilo na LUI
Neformalno povezovanje ob skupni mizi.

14.30–16.00 – Obisk podjetja Juicy Marbles. Spoznali bomo enega najprepoznavnejših slovenskih food-tech startupov, ki je s svojo rastlinsko alternativo steakom osvojil svetovne trge in dokazal, da lahko iz inovacije v kuhinji zraste globalna podjetniška zgodba – ter kako strateška rast temelji na pogumu, eksperimentiranju in jasni viziji trajnostne prihodnosti hrane.

 

16.00–17.00 – Prevoz na lokacijo & Founder Stories
Predstavitev podjetniških zgodb udeležencev in delitev aktualnih ciljev ter izzivov, ki bodo služili kot osnova za nadaljnje delo v programu.

17.00–20.00 – Pogovor z gostujočim podjetnikom Matejem Zalarjem iz podjetja Visionect: interaktiven dialog o gradnji podjetja, ključnih odločitvah in padcih na poti rasti. Sklop spodbuja razpravo in konkretna vprašanja udeležencev, ki tako iz prve roke pridobijo uporabne nasvete za svoje startupe.

20.00–24.00 – Večerja in večerni program
Skupna večerja, sproščeno povezovanje in peer-to-peer izmenjava izkušenj, okrepljena  z izkušnjami gosta. Fokus bo na oblikovanju novih povezav in razvoju idej, ki lahko prerastejo v dolgoročna sodelovanja.

Sobota, 25.10.2025

08.00–09.00 – Jutranja športna aktivnost
Neformalno mreženje v gibanju in dober začetek dneva.

09.00–10.00 – Zajtrk

10.00–13.00 – Praktična delavnica z dr. Nino Orehek Ručigaj, regionalno direktorico pri Unija Consulting. Fokus tega sklopa bo na davkih, pogodbah, pripravi na investicije in finančnem menedžmentu pri rasti. Z reševanjem konkretnih primerov bodo udeleženci dobili uporabne smernice in orodja, ki jih lahko takoj uporabijo v praksi. V triurni delavnici bomo vsebino združili v kombinacijo predavanja in Q&A, s fokusom na vaših dejanskih izzivih. Da bo delavnica res prilagojena vašim potrebam, boste ob prijavi izpolnili vprašanja o pravnih in davčnih dilemah, področjih, ki vas zanimajo, ter konkretnih primerih iz vaše prakse.

Vsebina delavnice

  • Pogodbene pasti: na kaj morajo biti podjetja posebej pozorna pri sodelovanju z investitorji in partnerji
  • Statusnopravni del: pregled bilance in praktični napotki (financiranje, kazalniki, kapital in obveznosti), pregled izzivov, s katerimi se srečujejo start-upi pri rasti
  • Davčni vidik: zlasti obdavčitev dobička in optimizacija stroškov, obveznosti, priprava zaključnih bilanc
  • Q&A

13.00–14.30 – Kosilo

14.30–17.00 – Zaključni del
Skupna refleksija ter oblikovanje osebnega akcijskega načrta z jasnimi cilji za prihodnje mesece. Poseben poudarek bo na vprašanju, kako skalirati, ter na konkretnih naslednjih korakih, da udeleženci domov odnesejo jasen fokus in motivacijo za nadaljnjo rast.

Zakaj se udeležiti?

  • Vpogledi iz prve roke – izkušnje podjetnikov, ki so uspešno zgradili in skalirali start-upe.
  • Praktična znanja – finance, pravo, davki in investicije, uporabno takoj v praksi.
  • Strategije rasti – širitev na trge, pridobivanje investicij in gradnja ekipe.
  • Mreženje – povezovanje v sproščenem okolju, kjer nastajajo dolgoročna sodelovanja.
  • Skupnost in refleksija – prostor za razmislek, deljenje izzivov in oblikovanje naslednjih korakov.

Kdo bo z nami?

Matej Zalar (Visionect) – je izkušen podjetnik in soustanovitelj več tehnoloških podjetij, katerih rešitve uporabljajo podjetja in uporabniki po vsem svetu. Sodeloval je pri razvoju IoT naprav, e-paper platform in AI orodij za produktivnost, za kar je prejel številne mednarodne nagrade, med drugim Red Dot, iF Design in CES Product Awards. Poleg gradnje novih produktov je aktiven kot mentor in investitor, kjer podpira start-upe pri razvoju strategij, pozicioniranju produktov in pridobivanju investicij. Kot član različnih odborov in partner v mednarodnih organizacijah povezuje evropski  inovacijski ekosistem s Sicilijevo Dolino.

 

Nina Orehek Ručigaj, regionalna direktorica pri Unija Consulting. Je strokovnjakinja za korporativno in davčno pravo ter transakcije združitev in prevzemov (M&A). Pokriva najrazličnejše vidike vprašanj gospodarskega in obligacijskega prava ter postopkov prestrukturiranja. Pravno in davčno plat transakcij povezuje na multidisciplinaren način, podaja predloge za poslovno optimizacijo ter izvaja skrbne preglede (due diligence). Deluje tudi kot vabljena predavateljica in udeleženka na panelih in okroglih mizah, ter avtorica številnih strokovnih in znanstvenih člankov.

 

Jakob Gajšek, direktor Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja (LUI). Je izkušen mentor in poznavalec VC ter DeepTech področja. Kot soustanovitelj ABC pospeševalnika in sklada RUJ VC že vrsto let podpira startupe v najzgodnejših fazah rasti, zlasti pri pridobivanju investicij in razvoju poslovnih strategij. Kot član uprave mednarodne zveze DeepTech Alliance povezuje slovensko podjetniško okolje z globalnimi inovacijskimi mrežami ter svoje znanje deli z ustanovitelji, ki gradijo ambiciozne tehnološke zgodbe.

 

Rok Colarič, vodja programov inkubacije na LUI. Je izkušen podjetnik in ustanovitelj podjetja, ki je na globalni trg lansiralo napravo Sleepy Bottle. Izdelek se prodaja v prestižnih veleblagovnicah, kot so Selfridges, Virgin Megastores in KaDeWe, ter je prejel vrsto mednarodnih nagrad, med njimi tudi nagrado za start-up leta na Central European Startup Award. Rok ima izkušnje pri raziskavi trgov, pridobivanju investicij in lansiranju izdelkov. Kot mentor podpira start-upe s fizičnimi produkti ter deli znanje o razvoju, prototipiranju in rasti na trgih doma in v tujini.

 

Pogoji za udeležbo: 

KDAJ:
Petek, 24. oktober 2025 – od 12.00 do 24.00
Sobota, 25. oktober 2025 – od 08.00 do 17.00

KJE:
Petek, 24. oktober 2025 – LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana, 2. nadstropje
Sobota, 25. oktober 2025 – Jezersko

Pomembno:

  • Prijave zbiramo do petka, 17. oktobra 2025.
  • S prijavo se zavezujete k udeležbi oba dneva.
  • Udeležba je brezplačna, prijava pa obvezna.
  • Posamezno podjetje lahko prijavi največ dva so-ustanovitelja.

 

Program ima za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis (št. sheme: M001-2632616-2024). Višina de minimis pomoči je 349,01 € na udeleženo podjetje.  

Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcija in jo financirata Republika Slovenija in Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.

Sorodno