LUI je okolje, kjer v skupnosti podobno mislečih dobiš vse, kar potrebuješ za zagon svoje ↑ startup zgodbe.

Predstavitev programa Labs to Market

Predstavitev programa Labs to Market bo v okviru TTO srečanja raziskovalcem ponudila vpogled v priložnosti za komercializacijo inovacij, predstavila dosežke programa ter spodbudila sodelovanje med akademskim in poslovnim okoljem.

Filtriraj po temi

Predstavitev programa Labs to Market

Predstavitev programa Labs to Market bo v okviru TTO srečanja raziskovalcem ponudila vpogled v priložnosti za komercializacijo inovacij, predstavila dosežke programa ter spodbudila sodelovanje med akademskim in poslovnim okoljem.

Srečanje pisarn za prenos znanja (TTO) v 2025

Organiziramo tradicionalno TTO srečanje z 'Ugly Sweater' pridihom, namenjeno povezovanju raziskovalcev, podpornih okolij in krepitvi prenosa znanja.

Povečajte prihodke in presežite prodajne cilje z uporabo CRM

LUI organizira praktično delavnico, namenjeno podjetnikom in startupom, ki želijo izboljšati upravljanje odnosov s strankami in povečati prodajo. Uporaba CRM sistemov omogoča doseganje boljših poslovnih rezultatov, prihranek časa in izboljšanje zadovoljstva strank.

Finančni plan za prijavo na P2

LUI organizira praktično delavnico, ki je namenjena vsem, ki se pripravljate na prijavo na razpis P2 Slovenskega podjetniškega sklada. Razpis P2 predstavlja izjemno priložnost za mlada in inovativna podjetja, da pridobijo subvencijo za razvoj svojih poslovnih idej, a priprava kakovostnega finančnega načrta je ključnega pomena za uspešno prijavo.

Go-To-Market strategija: P2

Pri prijavi na razpis P2 je ključno, da izkažete jasno in dobro premišljeno go-to-market strategijo, ki bo prepričala ocenjevalce in vam pomagala uspešno vstopiti na trg. Na delavnici, boste spoznali, kako učinkovito oblikovati strategijo vstopa na trg, prilagojeno specifičnim zahtevam razpisa P2.

Lifecycle Email Marketing: Vodnik za začetnike

V zadnjih desetletjih smo doživeli velik razpon digitalnih tehnologij, ki so močno spremenile način trženja. Pojavili so se novi komunikacijski kanali in orodja, ki so marketinškim strokovnjakom omogočili nove pristope in načine za doseganje potencialnih kupcev. Izmed njih zagotovo izstopa e-poštni marketing.

Tvoja vstopnica v Start-up svet: Priložnost za mlade

Se sprašuješ, kako se vključiti v dinamični svet start-upov? Naša torkova delavnica bo namenjena mladim z inovativnimi idejami in podjetniškim duhom, ki želijo spoznati možnosti in priložnosti v slovenskem startup ekosistemu!

Z LUI do sredstev P2

Odkrij, kako do nepovratnih sredstev za razvoj svojega podjetja! Imaš idejo, ki bi lahko postala inovativni produkt ali storitev? Si že ustanovil podjetje v letu 2024 ali razmišljaš o ustanovitvi v bližnji prihodnosti? Potrebuješ finančni zagon za hitrejši razvoj?

Davčne spremembe za normirane podjetnike v Sloveniji: Ključne novosti v letih 2025 –2027

V letu 2025 bodo v Sloveniji stopile v veljavo nove davčne spremembe, ki bodo imele velik vpliv na normirane podjetnike. Glavne spremembe, ki jih prinaša nova davčna reforma, se nanašajo predvsem na znižanje mej za priznavanje normiranih odhodkov in prilagoditve davčnih pogojev.

Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev

Kako izvesti uspešno kampanjo za pridobivanje sredstev, ki bo pritegnila pozornost pravih investitorjev? Dogodek "Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev" je zasnovan za startupe in podjetnike, ki želijo izboljšati svoje veščine in strategije na področju zbiranja investicij.

My startup is ready for investment – how to avoid hard-to-fix mistakes?

Vstop v svet investicij je za startup podjetja ključnega pomena, vendar lahko nepremišljene odločitve vodijo do napak, ki jih je kasneje težko popraviti. Na tem dogodku bo dr. Peter Merc, izkušen pravnik in investitor, delil svoje bogate izkušnje ter opozoril na najpogostejše pasti, ki se jim je treba izogniti pri iskanju investitorjev.

Odkrij svojo edinstveno prednost na trgu: delavnica z Janom Kajbo

Ali veste, kaj vas resnično loči o konkurence? V današnjem konkurenčnem svetu je uspeh odvisen od tega, kako jasno komunicirate svojo vrednost in kako se razlikujete od drugih. Pridružite se naši brezplačni delavnici in odkrijte svojo unikatno prednost (USP - Unique Selling Proposition - edinstvena prodajna oz. konkurenčna prednost), ki bo kupce pritegnila prav k vam!

Predstavitev programa Labs to Market

Predstavitev programa Labs to Market bo v okviru TTO srečanja raziskovalcem ponudila vpogled v priložnosti za komercializacijo inovacij, predstavila dosežke programa ter spodbudila sodelovanje med akademskim in poslovnim okoljem.

Srečanje pisarn za prenos znanja (TTO) v 2025

Organiziramo tradicionalno TTO srečanje z 'Ugly Sweater' pridihom, namenjeno povezovanju raziskovalcev, podpornih okolij in krepitvi prenosa znanja.

Povečajte prihodke in presežite prodajne cilje z uporabo CRM

LUI organizira praktično delavnico, namenjeno podjetnikom in startupom, ki želijo izboljšati upravljanje odnosov s strankami in povečati prodajo. Uporaba CRM sistemov omogoča doseganje boljših poslovnih rezultatov, prihranek časa in izboljšanje zadovoljstva strank.

Finančni plan za prijavo na P2

LUI organizira praktično delavnico, ki je namenjena vsem, ki se pripravljate na prijavo na razpis P2 Slovenskega podjetniškega sklada. Razpis P2 predstavlja izjemno priložnost za mlada in inovativna podjetja, da pridobijo subvencijo za razvoj svojih poslovnih idej, a priprava kakovostnega finančnega načrta je ključnega pomena za uspešno prijavo.

Go-To-Market strategija: P2

Pri prijavi na razpis P2 je ključno, da izkažete jasno in dobro premišljeno go-to-market strategijo, ki bo prepričala ocenjevalce in vam pomagala uspešno vstopiti na trg. Na delavnici, boste spoznali, kako učinkovito oblikovati strategijo vstopa na trg, prilagojeno specifičnim zahtevam razpisa P2.

Lifecycle Email Marketing: Vodnik za začetnike

V zadnjih desetletjih smo doživeli velik razpon digitalnih tehnologij, ki so močno spremenile način trženja. Pojavili so se novi komunikacijski kanali in orodja, ki so marketinškim strokovnjakom omogočili nove pristope in načine za doseganje potencialnih kupcev. Izmed njih zagotovo izstopa e-poštni marketing.

Tvoja vstopnica v Start-up svet: Priložnost za mlade

Se sprašuješ, kako se vključiti v dinamični svet start-upov? Naša torkova delavnica bo namenjena mladim z inovativnimi idejami in podjetniškim duhom, ki želijo spoznati možnosti in priložnosti v slovenskem startup ekosistemu!

Z LUI do sredstev P2

Odkrij, kako do nepovratnih sredstev za razvoj svojega podjetja! Imaš idejo, ki bi lahko postala inovativni produkt ali storitev? Si že ustanovil podjetje v letu 2024 ali razmišljaš o ustanovitvi v bližnji prihodnosti? Potrebuješ finančni zagon za hitrejši razvoj?

Davčne spremembe za normirane podjetnike v Sloveniji: Ključne novosti v letih 2025 –2027

V letu 2025 bodo v Sloveniji stopile v veljavo nove davčne spremembe, ki bodo imele velik vpliv na normirane podjetnike. Glavne spremembe, ki jih prinaša nova davčna reforma, se nanašajo predvsem na znižanje mej za priznavanje normiranih odhodkov in prilagoditve davčnih pogojev.

Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev

Kako izvesti uspešno kampanjo za pridobivanje sredstev, ki bo pritegnila pozornost pravih investitorjev? Dogodek "Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev" je zasnovan za startupe in podjetnike, ki želijo izboljšati svoje veščine in strategije na področju zbiranja investicij.

My startup is ready for investment – how to avoid hard-to-fix mistakes?

Vstop v svet investicij je za startup podjetja ključnega pomena, vendar lahko nepremišljene odločitve vodijo do napak, ki jih je kasneje težko popraviti. Na tem dogodku bo dr. Peter Merc, izkušen pravnik in investitor, delil svoje bogate izkušnje ter opozoril na najpogostejše pasti, ki se jim je treba izogniti pri iskanju investitorjev.

Odkrij svojo edinstveno prednost na trgu: delavnica z Janom Kajbo

Ali veste, kaj vas resnično loči o konkurence? V današnjem konkurenčnem svetu je uspeh odvisen od tega, kako jasno komunicirate svojo vrednost in kako se razlikujete od drugih. Pridružite se naši brezplačni delavnici in odkrijte svojo unikatno prednost (USP - Unique Selling Proposition - edinstvena prodajna oz. konkurenčna prednost), ki bo kupce pritegnila prav k vam!

Predstavitev programa Labs to Market

Predstavitev programa Labs to Market bo v okviru TTO srečanja raziskovalcem ponudila vpogled v priložnosti za komercializacijo inovacij, predstavila dosežke programa ter spodbudila sodelovanje med akademskim in poslovnim okoljem.

Srečanje pisarn za prenos znanja (TTO) v 2025

Organiziramo tradicionalno TTO srečanje z 'Ugly Sweater' pridihom, namenjeno povezovanju raziskovalcev, podpornih okolij in krepitvi prenosa znanja.

Povečajte prihodke in presežite prodajne cilje z uporabo CRM

LUI organizira praktično delavnico, namenjeno podjetnikom in startupom, ki želijo izboljšati upravljanje odnosov s strankami in povečati prodajo. Uporaba CRM sistemov omogoča doseganje boljših poslovnih rezultatov, prihranek časa in izboljšanje zadovoljstva strank.

Finančni plan za prijavo na P2

LUI organizira praktično delavnico, ki je namenjena vsem, ki se pripravljate na prijavo na razpis P2 Slovenskega podjetniškega sklada. Razpis P2 predstavlja izjemno priložnost za mlada in inovativna podjetja, da pridobijo subvencijo za razvoj svojih poslovnih idej, a priprava kakovostnega finančnega načrta je ključnega pomena za uspešno prijavo.

Go-To-Market strategija: P2

Pri prijavi na razpis P2 je ključno, da izkažete jasno in dobro premišljeno go-to-market strategijo, ki bo prepričala ocenjevalce in vam pomagala uspešno vstopiti na trg. Na delavnici, boste spoznali, kako učinkovito oblikovati strategijo vstopa na trg, prilagojeno specifičnim zahtevam razpisa P2.

Z LUI do sredstev P2

Odkrij, kako do nepovratnih sredstev za razvoj svojega podjetja! Imaš idejo, ki bi lahko postala inovativni produkt ali storitev? Si že ustanovil podjetje v letu 2024 ali razmišljaš o ustanovitvi v bližnji prihodnosti? Potrebuješ finančni zagon za hitrejši razvoj?

Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev

Kako izvesti uspešno kampanjo za pridobivanje sredstev, ki bo pritegnila pozornost pravih investitorjev? Dogodek "Investment Readiness: Izvedba Uspešne Kampanje za Pridobivanje Sredstev" je zasnovan za startupe in podjetnike, ki želijo izboljšati svoje veščine in strategije na področju zbiranja investicij.

My startup is ready for investment – how to avoid hard-to-fix mistakes?

Vstop v svet investicij je za startup podjetja ključnega pomena, vendar lahko nepremišljene odločitve vodijo do napak, ki jih je kasneje težko popraviti. Na tem dogodku bo dr. Peter Merc, izkušen pravnik in investitor, delil svoje bogate izkušnje ter opozoril na najpogostejše pasti, ki se jim je treba izogniti pri iskanju investitorjev.

Odkrij svojo edinstveno prednost na trgu: delavnica z Janom Kajbo

Ali veste, kaj vas resnično loči o konkurence? V današnjem konkurenčnem svetu je uspeh odvisen od tega, kako jasno komunicirate svojo vrednost in kako se razlikujete od drugih. Pridružite se naši brezplačni delavnici in odkrijte svojo unikatno prednost (USP - Unique Selling Proposition - edinstvena prodajna oz. konkurenčna prednost), ki bo kupce pritegnila prav k vam!

Pogovor z gosti: dr. Enej Kuščer

Pridružite se nam na navdihujočem pogovoru z dr. Enejem Kuščerjem, izkušenim ustanoviteljem in podjetnikom v svetu start-upov. Dogodek bo priložnost za vpogled v osebno in poslovno pot enega izmed uspešnejših slovenskih podjetnikov.

Marketing bootcamp

Marketinški Bootcamp je tridelni program, namenjen podjetnikom in članom ekipe, ki skrbijo za marketing, ki želijo poglobiti svoje znanje ter pospešiti rast svojega podjetja.

SALES BOOTCAMP – Kako doseči stranke in prodati

Imate odlično rešitev, pa jo tako zelo težko prodate. Pošiljate ponudbe, dobite mogoče kak odgovor, potem pa tišina. Vaša rešitev je vsem strankam všeč, naroči pa je ne nihče.

Devet raziskovalnih skupin predstavilo prebojne inovacije na otvoritvi programa Labs to Market

V sredo, 22. maja 2024, se je v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju (LUI) odvil dogodek Meet the Labs, ki je združil raziskovalce in podjetne posameznike v okviru programa Labs to Market. Labs to Market je LUI program, pod okriljem projekta EIT Health, namenjen prenosu inovacij iz laboratorijev na trg in povezovanju raziskovalcev z vlagatelji ter podjetniki, ki se zanimajo za sodelovanje v deep tech projektih.

Iščemo najboljšo inovacijo Univerze v Ljubljani v letu 2024!

Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani je tradicionalno tekmovanje, ki že trinajsto leto poteka v sodelovanju z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem in je odlična spodbuda za študente in zaposlene Univerze v Ljubljani, da s svojimi inovacijami, idejami, in rešitvami vstopijo na trg in idejo komercializirajo.

DivjaLabs, slovenski biotehnološki start-up

DivjaLabs, alumni Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja, v Sloveniji izstopajo kot odličen primer start-up podjetništva, ki je tesno povezano z akademskim znanjem, v njihovem primeru z znanjem Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani. Njihovo zasebno spin-out podjetje predstavlja multidisciplinarna ekipa, zavezana k reševanju nujnih okoljskih in varstvenih izzivov biotske raznovrstnosti s pomočjo najnovejših orodij molekularne genetike in računalništva.

Raw materials booster call offers funding up to 500,000€

An exceptional opportunity for start-ups, scale-ups, and SMEs to secure funding of up to €500,000 to propel innovation and sustainability in the raw materials value chain.

Prijavite se v program EIT Jumpstarter in tekmujte za nagrado 10,000€

Imate inovativno idejo in ste pripravljeni na podjetniški začetek? Program EIT Jumpstarter je lahko vaša vstopnica do uspeha. Namenjen je podpori inovatorjem pri preoblikovanju njihovih idej v trajnostne poslovne modele, program pa nudi dostop do največje mreže inovacij skupnosti Evropskega inštituta za inovacije in tehnologijo (EIT).

Več kot 100 študentov na start-up vikendu, LUI zmagovalcem iDays Health izziva podelil 1000€

Na Univerzi v Ljubljani je od 5. do 7. aprila 2024 znova potekal že tradicionalni start-up vikend. Sodelovalo je več kot 100 študentk in študentov iz različnih fakultet z Univerze v Ljubljani (ALUO, Biotehniška fakulteta, Ekonomska fakulteta, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Fakulteta za strojništvo, FGG, FKKT, Medicinska fakulteta in NFT). Združevanje različnih področij, so tudi študentje prepoznali kot prednost. “Najboljše je povezovanje med faksi, različni tipi ljudi, različni pogledi, kar tebi manjka lahko z njimi nadoknadiš in obratno. To se mi zdi največja prednost,” je povedala udeleženka Karin.

Le 1 odstotek sredstev za zagonska podjetja iz srednje in vzhodne Evrope je namenjen podjetjem, ki so jih ustanovile ženske. Kaj bi bilo treba storiti, da bi se to spremenilo?

Razlike med spoloma v industriji zagonskih podjetij so še vedno prisotne. Osupljivih 94 odstotkov naložb v zagonska podjetja iz srednje in vzhodne Evrope je namenjenih podjetjem, ki jih vodijo izključno moški. Partnerji projekta Healthy Investment Central Eastern Europe (HICEE), ki obravnava vrzel v naložbah tveganega kapitala v regiji, trdijo, da so za odpravo strukturnih neenakosti potrebna usmerjena prizadevanja za ženske.

Labs to Market 2024: Povežite poslovno znanje s tehnologijo!

Ste podjetnik in vas zanima, kako bi vaše podjetniške veščine lahko pripomogle k preobrazbi znanstvenih odkritij v nova uspešna podjetja? Ali ste študent, ki želi svojo akademsko pot nadgraditi z realnimi poslovnimi izkušnjami? Če je vaš odgovor pritrdilen, potem se pridružite programu Labs to Market!

Spodbuda P2 Slovenskega podjetniškega sklada za pospešek startup podjetjem

Zagonska spodbuda P2 Slovenskega podjetniškega sklada spodbuja zagon tehnološko inovativnih podjetij s potencialom rasti, ki ste na začetku svoje poti in za širši trg razvijate inovativne produkte, procese in storitve z visoko dodano vrednostjo, ki rešujejo probleme uporabnikov.

Odpravljanje investicijske vrzeli: HICEE – nov projekt EU za spodbujanje zgodnje faze investicij v Srednji in Vzhodni Evropi

Cilj projekta Healthy Investment Central Eastern Europe (HICEE) je spodbuditi inovacije v Srednji in Vzhodni Evropi, kjer so zagonska podjetja deležna le tretjine evropskega povprečja naložb tveganega kapitala.

Labs to Market 2024: Raziskovalci, prijavite svojo inovacijo!

Labs to Market je program za raziskovalce, ki želijo svoje inovacije prenesti iz laboratorijev na trg. Ponuja strukturiran pristop k raziskovanju tržnih priložnosti, gradnji multidisciplinarnih ekip in iskanju finančnih sredstev, ki vašim inovacijam omogočajo preboj na trg.

Open call for Accelerate2Move programme – EIT Urban Mobility 2024!

Open call for Accelerate2Move programme – EIT Urban Mobility 2024!

HICEE

Healthy Investment Central Eastern Europe (HICEE) aims to boost innovations in Central and Eastern Europe (CEE), where start-ups receive only a third of the European average for VC investments.

JR Start-up konzorcij

Rektorjeva nagrada

Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerza v Ljubljani je tradicionalno tekmovanje, ki že 13 let poteka v sodelovanju z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem in je odlična spodbuda za študente in zaposlene Univerze v Ljubljani, da s svojimi tehnološkimi in netehnološkimi inovacijami vstopijo na trg in idejo komercializirajo.

JR podporno okolje 2023

Aktivnosti LUI v okviru operacije »JR podporno okolje 2023« sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

EIT Urban Mobility

EIT Urban Mobility je ena izmed skupnosti znanja in inovacij (angleško KIC – knowledge in innovation community) pod okriljem evropskega inštituta za inovacije in tehnologijo (EIT).

EIT Raw Materials

EIT RawMaterials provides a collaborative environment for disruptive and breakthrough innovations by connecting business with academia, research, and investment. It also invests in the future generation of innovators for the raw materials sector through initiatives ranging from the education of school students to higher qualifications for industry professionals.

JR podporno okolje 2023 – 2025

Aktivnosti podpornega podjetniškega okolja Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja za obdobje 2023 - 2025 so predmet »Javnega razpisa za zagotavljanje celovitih storitev za potencialne podjetnike in podjetja preko podpornih institucij za obdobje 2023 - 2025«.