Ena izmed pomembnejših sestavin uspešnega poslovnega življenja je targetiranje pravih kupcev. Za vsak izdelek in vsako storitev obstaja segment kupcev, ki so najprimernejši, da z njimi začnete proces. Kako pa se prebijemo do pravega segmenta in kako res vemo, da je pravi za nas, pa bomo odkrili na delavnici.

Strateško sestavljena družbena mreža je prvotnega pomena za vsak startup. Ko nekdo omeni mreženje, si predstavljamo, da to seveda že po naravi vsi obvladamo. Pa je to res? Vemo, s kom in zakaj se mrežimo?

Za ogromno startupov je pridobiti investicijo sveti gral njihovega obstoja. Vendar - je to res primerno tudi za tvoj startup?

Marketing oz. trženje sta veliko več od oglaševanja in privlačnih vsebin, ki nas dnevno nagovarjajo k nakupu. Še posebej pri novih poslovnih izzivih lahko vsebinski marketing blagovni znamki ali podjetju prinese pomembno dodano vrednost in jo izstreli iz povprečja. Kako torej začeti in nadgraditi...