Ne glede na poslovni model in ne glede na to, na kakšen način ste se odločili voditi svoj startup - kar je skupno vsem, je to, da želite z vašim izdelkom oz. storitvijo doseči čimveč strank, ki jim z vašo rešitvijo lahko zagotovite dodano vrednost.

Dobra ekipa je temelj vsakega startupa. Zelo malo pa je ekip, ki se zavedajo, kako pomembno je, da se v iskanje primernih sodelavcev usmeri dovolj energije in znanja.

Poslovni model je načrt podjetja za ustvarjanje vrednosti za stranke in zajemanja le-te (monetizacija). Z njim opredelite izdelke ali storitve, ki jih bo vaše podjetje prodajalo, ciljni trg, ki ga boste nagovarjali, in finančne učinke, ki jih načrtujete.

Načrtujete spletno trgovino, ali pa želite z obstoječo narediti korak dalje? Pridružite se nam na delavnici vzpostavitve in vodenja spletne trgovine. Roman Krušič vas bo usmerjal po poti od postavitve trgovine do urednikovanja, analiziranja, izvedbe in marketinga.