Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Na Kickstarterju lahko zasledimo ogromno kampanj, a le redke dosežejo svoj cilj in uspejo izdelke pripeljati tudi do podpornikov. Kako celovito pripraviti in voditi uspešno crowdfunding kampanjo? Na delavnici se bomo sprehodili skozi vse faze priprave na crowdfunding kampanjo, njeno vodenje in aktivnosti, ki sledijo po uspešno zaključeni kampanji.
Podrobneje si bomo ogledali:
- grajenje skupnosti potencialnih podpornikov v fazi pred lansiranjem,
- tips & tricks priprave učinkovitih marketinških materialov (video, fotografije, tekst, spletne strani, Kickstarterjeva projektna stran),
- finančne projekcije kampanje,
- davke in pravne oblike, ki se nanašajo na crowdfunding kampanje,
- produkte in nagrade, primerne za crowdfunding,
- uspešne primere iz prakse,
- lansiranje Kickstarter kampanje,
- promocijo in vodenje kampanje,
- komunikacijo pred, med in po kampanji,
- zaključek kampanje in nadaljnje aktivnosti.
Niko Klanšek je na Kickstarterju odpiral denarnice »backerjev«, še preden je bilo to v Sloveniji popularno. Diplomant harvardske poslovne šole je sodeloval z več kot 100 uspešnimi crowdfunding kampanjami, katerim je pomagal zbrati 22 milijonov dolarjev. Z dvema lastnima kampanjama (Flykly Smart Wheel in Smart Ped) je zbral več kot milijon dolarjev. V domači in tuji startup skupnosti slovi kot odličen mentor, ki podjetjem pomaga pri razvoju poslovnih strategij, investicijah in marketingu. Bil je tudi član košarkarske ekipe Union Olimpija, kateri je pomagal osvojiti 19 zlatih medalj, s košarko pa ostaja povezan tudi danes.
Delavnica je namenjena: potencialnim podjetnikom, startupovcem in novodobnim podjetnikom
KDAJ: četrtek, 24. junij, od 13. do 16. ure
KJE: online