Program je zasnovan za podporo podjetnim posameznikom, ki želijo razviti in komercializirati raziskovalne izume. Udeleženci bodo pridobili potrebna znanja in veščine za uspešno predstavitev in trženje deep-tech inovacij. Namen programa je spodbujati inovativnost, olajšati pot od ideje do trga ter opolnomočiti udeležence z orodji za uspeh v podjetništvu.
Cilji programa:
Razumevanje izumov – Udeleženci bodo spoznali različne vrste izumov, njihovo vlogo in pomen v sodobnem svetu ter prepoznali potencial izbranih raziskovalnih del.
Raziskovanje trga – Udeleženci bodo pridobili znanja o metodah raziskovanja trga, identifikaciji ciljne publike, analizi konkurence in pridobivanju informacij za komercializacijo izumov.
Priprava na trženje – Program bo udeležencem omogočil razviti strategije za učinkovito trženje in predstavitev izumov potencialnim vlagateljem in partnerjem.
Veščine pitchinga – Udeleženci bodo skozi delavnice in treninge razvijali svoje veščine javnega nastopanja, oblikovanja in izvedbe prepričljivega pitcha.
Program:
22.5.2024:
Spoznanje izumov
- Pregled različnih vrst izumov in njihovih značilnosti
- Spoznavanje raziskovalcev
- Ekipiranje
27.5.2024:
Predstavitev dobre prakse
- Pogovor s Tomažem Bizjakom, soustanoviteljem podjetja ReCatalyst, o komercializaciji deep tech izuma
30.5.2024:
Raziskovanje trga in pridobivanje informacij za komercializacijo izumov (1. del)
- Uvod v raziskovanje trga
- Identifikacija ciljne publike in analiza potreb
- Delo na izbranem izumu
13.6.2024:
Raziskovanje trga in pridobivanje informacij za komercializacijo izumov (2. del)
- Analiza konkurence
- Razvoj trženjskih strategij
- Priprava na komercializacijo izumov
- Delo na izbranem izumu
Avgust 2024:
Delavnica pitchinga
- Osnove pitchinga in pomen učinkovite predstavitve
- Struktura in elementi uspešnega pitcha
- Praktične vaje in primeri
- Priprava pitcha za izbran izum
Avgust 2024:
Trening pitchinga
- Intenzivni trening javnega nastopanja
- Individualni in skupinski pitching
- Povratne informacije in izboljšave
- Dopolnitev pitcha za izbrani izum
Udeleženci bodo z delom na praktičnih primerih skozi program pridobili celovit nabor znanj in veščin, ki jim bodo pomagale pri preoblikovanju raziskovalnih izumov v komercialno uspešne produkte ter pri učinkoviti predstavitvi idej pred vlagatelji in partnerji.
Udeleženci bodo svoje pitche lahko predstavili na festivalu DragonDays septembra v Celju.
Mesta na delavnici so omejena, predhodna PRIJAVA JE OBVEZNA.
KDAJ: 22.5., 30.5., 13.6., Avgust (TBD)
KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana
Dogodek je brezplačen, prijava je obvezna.