Program te vodi od osnovnih pojmov in strukture digitalnega marketinga do konkretnih metod za testiranje, merjenje in optimizacijo kanalov z jasnim ciljem: podpreti rast tvojega podjetja z učinkovitimi, podatkovno podprtimi marketinškimi odločitvami. Program je namenjen start-upom, ki so vpisani v register inovativnih podjetij.
PROGRAM
Sobota, 7. junij – Marketinške osnove + Traction
- 9:00–10:00 | Uvod v osnove digitalnega marketinga (Manca Müller)
- 10:00– 12:00 | Traction & Bullseye metoda 1.del (Sanja Zepan)
- 12:00 – 13:00 | Kosilo organizirano na LUI
- 13:00 – 15:00 | Traction & Bullseye metoda 2.del (Sanja Zepan)
Dan bomo začeli s kratkim, a celovitim uvodom v temeljne principe sodobnega marketinga. Namen je zagotoviti skupno izhodišče in poenoteno razumevanje ključnih pojmov, orodij in pristopov, ki jih bomo kasneje nadgradili z naprednimi metodami in praktičnimi vajami. V nadaljevanju sledi tema “Traction” in Bullseye metoda Gabriela Weinberga. Udeleženci bodo spoznali 19 različnih marketinških kanalov ter se naučili, kako jih razvrstiti v tri kroge (notranji, srednji, zunanji) za učinkovito identifikacijo najučinkovitejših kanalov.
Cilj dneva: udeleženci oblikujejo individualni načrt testiranja najbolj obetavnih marketinških kanalov za svoj produkt ali storitev. Izberejo 2 do 3 kanale, pripravijo načrt aktivnosti ter določijo pričakovane rezultate in cilje.
Sreda, 11. junij – Marketinški lijak in merjenje uspešnosti
- 13:00–15:00 | Marketinški lijak in merjenje uspešnosti (Matic Užmah)
- 15:30 – 16:00 | Odmor, malica
- 16:00–18:00 | Q&A in povzetek dneva
Osredotočili se bomo na postavitev marketinškega lijaka in merjenje uspešnosti kampanj. Udeleženci bodo razumeli osnovne koncepte marketinškega lijaka in njegovih faz (zavedanje, interes, odločitev, akcija, zvestoba). Spoznali bodo ključne metrike in KPI-je, kot so CAC, LTV, konverzijske stopnje in retencija strank. Prav tako bodo pregledali analitična orodja (Google Analytics, Facebook Pixel, CRM sistemi…) ter nastavili sledenje uporabniški poti. V praktični delavnici bodo v praksi nastavili marketinški lijak in povezali analitična orodja.
Cilj dneva: samostojno meriti in optimizirati svoje marketinške aktivnosti.
Petek, 13. junij – Napredne marketinške strategije in pregled rezultatov testov
- 9:00–12:00 | Napredne marketinške strategije (Sanja Zepan)
- 12:00-13:00 | Odmor, malica
- 13:00 – 14:00 | Pregled rezultatov testov (Sanja Zepan)
Tema bo pregled rezultatov marketinških testov in napredne strategije. Udeleženci bodo predstavili svoje ugotovitve, diskutirali o skupnih trendih ter prejeli povratne informacije. Osredotočili se bomo na optimizacijo in skaliranje uspešnih kanalov z uporabo A/B testiranja, personalizacije in segmentacije občinstva. Pogovarjali se bomo o naprednih marketinških strategijah, kot so growth hacking, uporaba umetne inteligence v marketingu ter influencer marketing. Program se bo zaključil z izdelavo dolgoročne strategije in določanjem naslednjih korakov.
Cilj dneva: jasna vizija za trajnostno rast podjetja.
Vmesne aktivnosti doma (7.–13. junij): praktično testiranje (5 ur)
Udeleženci bodo med srečanji samostojno izvedli 2–3 marketinške teste, ki temeljijo na načrtih iz prvega dne. Gre za ciljno usmerjeno validacijo marketinških kanalov z namenom preveriti, kateri pristopi dejansko generirajo rezultate, kot so večja prepoznavnost, več konverzij ali povečanje prodaje. S tem udeleženci pridobijo jasne smernice, v katere aktivnosti je smiselno vlagati sredstva, in katere lahko brez škode opustijo.
Izvajalci:
Matic Užmah – je izkušen strokovnjak na področju SaaS industrije, s preko 15-letnimi izkušnjami na področju operacij prihodkov, prodaje, marketinga in podpore strankam. Kot direktor operacij prihodkov v podjetju Colossyan, ki je specializirano za AI video produkcijo, je ključen pri uvajanju inovativnih rešitev, ki so bistveno zmanjšale stroške video produkcije za velika podjetja. Matic je soustanovitelj več uspešnih startupov, vključno s Support Hero in Kupilokalno.si, ter partner na največji konferenci o globoki tehnologiji in umetni inteligenci v regiji, Dragondays. Njegov uspešen poslovni pristop temelji na strateškem vodenju in analitičnemu razumevanju rasti podjetij.
Sanja Zepan – trenutno vodja komunikacij pri LUI in magistrica komunikologije, že od leta 2016 vodi svoj startup. Njeno delo vključuje vodenje celotne marketinške strategije, s poudarkom na družbenih omrežjih, influencer marketingu in odnosih z javnostmi. Z njenimi prizadevanji so dosegli omembe v uglednih medijih, kot sta The Atlantic in Forbes, ter pritegnili več sto tisoč plačljivih uporabnikov.
Manca Müller – je vodja marketinga in dogodkov na LUI, kjer skrbi za vsebine, ki povezujejo, spodbujajo rast in ustvarjajo skupnost. Ima več kot desetletje izkušenj na presečišču marketinga, HR in komunikacij, tako v start-upih kot v večjih sistemih, doma in v tujini. Posebno pozornost namenja uporabniški izkušnji, smiselni uporabi digitalnih orodij in gradnji odnosov, ki presegajo enkratno kampanjo. Leta 2024 je pridobila naziv Certified Digital Marketing Professional (Digital Marketing Institute).
Kdaj:
- Sobota, 7. 6. 2025 ob 9:00 do 15.00
- Sreda, 11. 6. 2025 ob 13:00 do 18.00
- Petek, 13. 6. 2025 ob 9:00 do 14.00
Kje: Ljubljanski univerzitetni inkubator (LUI), Vojkova cesta 63, Ljubljana, 2.nadstropje
Udeležba je brezplačna, prijava pa obvezna.
Program ima za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis (št. sheme: M001-2632616-2024). Višina de minimis pomoči je 82,19€ na udeleženo podjetje.
»Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.
