Kako se lotimo odkrivanja prvih strank?

Ena najpomembnejših nalog vsakega podjetnika, ki zelo vpliva na uspešnost poslovanja podjetja, je določitev prioritetnih ciljnih skupin, ki jim bomo najprej prodajali svoje izdelke ali storitve. Naloge se lahko lotimo na dva načina. Prvi je testiranje hipoteze o strankah preko prodaje. Drugi pa raziskovanje potreb in opredelitev ciljne skupine glede na izraženost potrebe.

25.02.2023

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Ena najpomembnejših nalog vsakega podjetnika, ki zelo vpliva na uspešnost poslovanja podjetja, je določitev prioritetnih ciljnih skupin, ki jim bomo najprej prodajali svoje izdelke ali storitve. Naloge se lahko lotimo na dva načina. Prvi je testiranje hipoteze o strankah preko prodaje. Drugi pa raziskovanje potreb in opredelitev ciljne skupine glede na izraženost potrebe.

Na celodnvevni delavnici bomo na podlagi primerov pogledali obe metodi ter pripravili akcijski načrt odkrivanja strank za vaš primer.

Na delavnici boste dobili:

  • uporaben praktičen pogled na opredelitev ciljnih strank,
  • vpogled v izbrane primere iz prakse,
  • (in nenazadnje) odlično priložnost za nova spoznanstva.

Delavnica bo potekala izrazito praktično, saj boste delali na vaših primerih, predavatelj pa vam bo pomagal pri nalogah in vas usmerjal. 


Delavnico bo vodil dr. Blaž Zupan, docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, analiz domačega in mednarodnega trga, poslovnih priložnosti, trženja, financiranja in iskanja novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo Design thinking in Lean (vitkih) metod.
 

Delavnica je namenjena: startupom in vsem, ki ste na začetku podjetniške poti

KDAJ:sreda, 1. marec, od 8:30 do 14:30

KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT, Javna agencija.

Sorodno