Performance marketing, 2. del

Pod »performance marketing« pojmujemo kombinacijo spletnih aktivnosti, ki so največkrat usmerjene v prodajne (konverzijske) rezultate. Gre za napredno obliko spletnega marketinga, ki poskuša nagovarjati kupca v vseh fazah nakupa – zbuditi zavedanje, nagovoriti interes in zaključiti spletno konverzijo. V 2. delu delavnice bomo naslovili predvsem nekaj praktičnih izzivov, s katerimi se srečujejo startupi, ki so s performance oglaševanjem že začeli in ne vejo, kako se spopasti z velikim številom leadov.

19.04.2021

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Pod »performance marketing« pojmujemo kombinacijo spletnih aktivnosti, ki so največkrat usmerjene v prodajne (konverzijske) rezultate. Gre za napredno obliko spletnega marketinga, ki poskuša nagovarjati kupca v vseh fazah nakupa – zbuditi zavedanje, nagovoriti interes in zaključiti spletno konverzijo. Temu primerne so tudi aktivnosti. Poleg spletnega oglaševanja pogostokrat vključujejo še pripravo namenskih spletnih strani, e-mail marketing, plačljivi digitalni PR itd.

Na prvem mestu je nedvomno dobro razumevanje odločitvenega procesa potrošnika in njegovih potreb. Brez tega ne gre.

V 2. delu delavnice bomo naslovili predvsem nekaj praktičnih izzivov, s katerimi se srečujejo startupi, ki so s performance oglaševanjem že začeli in ne vejo, kako se spopasti z velikim številom leadov. 


Predavanje bo vodil Matevž Fatur, ki je prekaljeni oglaševalec in startup navdušenec. Svoje izkušnje in kilometrino je nabiral na Studio Moderni, po večini pa kot mentor sodeluje največ z ameriškimi startupi.

Blaž Zupan

 

Delavnica je namenjena: inovativnim posameznikom, podjetnikom in tistim, ki želite nadgraditi svoje oglaševalsko znanje.

 KDAJ četrtek, 29. april, od 9. do 12. ure

KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Udeležba je brezplačna, prijava pa obvezna.

Sorodno