Prva marketinška in prodajna orodja

Delavnica bo sestavljena iz treh krajših vsebinskih sklopov: #1 Marketinška in prodajna orodja, #2 Povzetek produkta na 2 straneh in #3 Organizacija za učinkovito produkcijo.

01.12.2020

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Delavnica bo sestavljena iz treh krajših vsebinskih sklopov:

#1 Marketinška in prodajna orodja

Najprej bomo pogledali, katera marketinška in prodajna orodja imamo na voljo in poskušali razumeti, kakšen je ustrezen vrstni red. Razumeli bomo, zakaj so dobra orodja ključna za uspešen prihod na trg. Poleg kreiranja pozicijske izjave se bomo lotili tudi produkcije povzetka našega produkta na dveh straneh.

 

#2 Povzetek produkta na 2 straneh

Pregledali bomo nove dobre prakse povzetkov na dveh straneh in kje jih najdemo. V skupinah bomo delali na skupinskem pregledu tako pozicijskih izjav kot pripravljenih prvih osnutkov povzetkov produkta na 2 straneh.    

 

#3 Organizacija za učinkovito produkcijo

V tretjem delu bomo pregledali dobre prakse organizacije produkcije marketinških in prodajnih materialov, kako učinkovito delamo z zunanjimi izvajalci in kako skrbimo, da ima naša znamka enak nagovor. Udeleženci bodo predstavili svoje informacije o produktu na dveh straneh in se posvetovali z ostalimi udeleženci na delavnici.


Predavateljica Jasna Klemenc Puntar se več kot 20 let ukvarja s prihodom na trg in svoje izkušnje iz visokotehnoloških podjetij in startupov rada deli tako na blogu Omneechannel kot tudi z mentoriranjem. Jasna je na globalni ali lokalni trg lansirala več kot 20 povsem novih produktov v več kot 7 različnih industrijah tako v B2B kot v B2C. Odlično poznavanje tako produktnega vodenja kot celotnega marketinga in delo tako v korporacijah kot startupih, ji je omogočilo, da je izoblikovala ponovljiv pristop, kako se hitro in z najmanj truda lahko infiltriramo na katerikoli trg lokalno ali globalno.

nina, dober stik - Likeout

 

Delavnica je namenjena: LUI predinkubirancem in inkubirancem ter vsem, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.

 KDAJ: četrtek, 10. decembra, od 17. do 18.30 ure

KJE: Zoom

 

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!

Vabljeni!

Ekipa LUI

Sorodno