Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Intenzivna, praktična delavnica, ki vas bo seznanila z najnovejšimi trendi, znanji in veščinami na področju e-mail marketinga in content (vsebinskega) marketinga ter marketinške avtomatizacije. E-mail je ob telefonu namreč najbolj priljubljen način poslovne komunikacije.
Zakaj se udeležiti delavnice?
- Prejmete recepte, kako učinkovito zbirati e-mail naslove in privoljenja prejemnikov (grajenje baze podatkov o uporabnikih) iz vaših ciljnih skupin.
- Kako doseči skladnost z GDPR, da pri tem ne škodite vašemu poslu.
- Dobite priporočila, kako zbirati, urejati, hraniti in čistiti osebne podatke v skladu z zakonskimi predpisi ter pravno ustrezno izvajati e-mail marketing.
- Izvedeli boste, kako se lotiti B2B in B2C content in e-mail marketinga.
- Kako pisati učinkovita 1:1 osebna prodajna sporočila in odlično komunicirati preko e-maila.
- Dobite priporočila, kako lahko vi segmentirate vaše uporabnike in z njimi ciljno komunicirate ter z njimi gradite pozitiven odnos.
- Predstavimo vam ideje, katere vsebine in vsebinske sklope bi lahko zajemal vaš vsebinski marketing, da boste imeli visoko branost e-mailov.
- Naučimo vas, kako lahko pišete dobre zadeve sporočil in optimizirate odpiranje vaših e-mailov (open rate).
- Izvedeli boste, kako pisati sporočila, ki bodo prodajno uspešna in vas naučili psiholoških sprožilcev e-mail marketinga.
- Izvedeli boste, kakšna je optimalna frekvenca za pošiljanje vaših vsebinskih in prodajnih sporočil.
- Prejmete priporočila, kako meriti statistike vaših e-mailov in kako optimizirati vaše e-maile za boljši prodajni efekt.
- Pokazali vam bomo, kako lahko z marketinško avtomatizacijo prihranite čas in izboljšate uporabniško izkušnjo vaših strank.
- Dobite recepte, kako lahko testirate in optimizirate vaša sporočila in subjecte (zadeve) za čim boljši prodajni učinek.
- Dobite navodila za uredniško politiko za vaš content marketing in ideje, kje dobiti vsebine.
- Prejmete recepte, kako vzpodbujati bralce, da te vsebine priporočajo na socialnih omrežjih.
Mag. Simon Meglič je priznan strokovnjak za digitalizacijo, e-mail marketing, marketinško avtomatizacijo in uporabniško izkušnjo v Sloveniji. Je predsednik ZDDM.si (Združenja za digitalni in direktni marketing Slovenije). Bil nosilec predmeta digitalni marketing na Doba fakulteti . Vodi skupino štirih podjetij, povezanih v ePrvak group, ki nudijo e-mail marketing sistem Elektronskaposta.si, sistem za marketinško avtomatizacijo EMA in izdajajo e-revije Potnik.si, Zdravo.si in LikeOut.net
Delavnica je namenjena: podjetnikom, marketingarjem, spletnim urednikom in prodajnikom, ki želijo e-mail marketing spremeniti v dobičkonosno prodajno pot
KDAJ: četrtek, 1. julij, od 13. do 16. ure
KJE: online