Delavnica: Kako intervjuvati stranke?

Poglobljeni intervjuju so učinkovit način za odkrivanje pravih problemov in priložnosti za razvoj ali izboljšave produktov in storitev. Cilj je pridobiti vpoglede v motive, želje in frustracije uporabnikov, ki postanejo osnova za boljše zadovoljevanje njihovih potreb.

15.09.2025

Eden izmed ključnih razlogov za izvajanje poglobljenih strukturiranih in nestrukturiranih intervjujev je identifikacija priložnosti za nove produkte oziroma izboljšave obstoječih produktov ali storitev. Podjetja na ta način odkrijejo prave probleme oziroma priložnosti, ki se jih splača v naslednji fazi reševati (“doing the right thing” pristop).

Postavljanje pravih vprašanj ni tako samoumevno, kot se sliši. Če želimo pridobiti uporabne povratne informacije, ključne za razvoj našega produkta ali storitve, moramo vedeti, koga in kaj sprašujemo ter kaj je naš cilj. Na delavnici bomo odkrivali, kako izvesti najboljši intervju in kako pridobljene informacije učinkovito uporabiti.

Komu je delavnica namenjena?

  • Podjetnikom in start-up ekipam, ki želijo preveriti tržne priložnosti in oblikovati produkte/storitve, ki rešujejo prave probleme.
  • Freelancerjem in malim podjetjem, ki potrebujejo boljše razumevanje svojih strank za izboljšanje ponudbe.
  • Študentom z idejo ali projektom, ki želijo preveriti potencial svojih rešitev na trgu.
  • Produktnim in inovacijskim ekipam v podjetjih, ki želijo sprejemati odločitve na podlagi dejanskih vpogledov uporabnikov.
  • Vsem, ki želijo razvijati rešitve na podlagi resničnih potreb uporabnikov, ne predpostavk.

 

Delavnico bo vodil Docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, Blaž Zupan.  Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti, analiz domačega in mednarodnega trga, poslovnih priložnosti, trženja, financiranja in iskanja novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo Design thinking in Lean (vitkih) metod.

KDAJ: Četrtek, 25. septembra 2025, 15:00 – 18:00 
KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana, 2. nadstropje.

Prijava je obvezna, udeležba brezplačna.  Prijave so odprte do zapolnitve mest. 

Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcija in jo financirata Republika Slovenija in Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.

Sorodno