Od ideje do trga: Poslovni model 360°

Tridnevna praktična delavnica, ki združuje ključne korake poslovnega razvoja: opredelitev problema, raziskavo trga, prototipiranje, izbiro prodajnih kanalov in finance. Celovit okvir za uspešen prehod ideje na trg ter samozavesten začetek podjetniške poti.

17.09.2025

  • Si kdaj pomislil, da bi tvoja ustvarjalnost lahko postala nekaj, kar ljudje res uporabljajo ali kupijo?
  • Svoj projekt si do zdaj razvijal zase, zdaj pa razmišljaš, kako bi lahko našel pot do drugih.

Če se ti zdi, da ima tvoja ideja potencial, a ne veš, kako jo spraviti na trg, se nam pridruži na tridnevni delavnici, ki jo organiziramo na LUI. 

Kdo se lahko prijavi? 

Program je namenjen podjetjem, ustvarjalcem in posameznikom, ki želijo svoje rešitve razviti v tržno izvedljive projekte. 

Pogoji za udeležbo: 

Kaj lahko pričakujete 

Delavnica bo ponudila celovit pogled na to, kako inovativne projekte in podjetniške ideje pretvoriti v tržno izvedljive rešitve. Udeleženci bodo: 

  • razvili jasno predstavo o vrednosti, ki jo njihov projekt prinaša kupcem, 
    razumeli trende in konkurenčne dejavnike, ki vplivajo na uspeh njihove rešitve,
  • spoznali praktične pristope za preizkušanje idej in zbiranje povratnih informacij,
  • pridobili vpogled v oblikovanje prodajnih poti in učinkovite komunikacije s trgom,
  • usvojili ključna finančna načela, ki omogočajo vzdržen in rastoč poslovni model. 

Program 

Definiranje problema, ciljni kupci in vrednostna ponudba 
Vsak uspešen posel se začne z jasno definicijo problema, ki ga tvoja ideja rešuje in razumevanjem ciljne skupine, ki bodo rešitev uporabljali. Raziskali bomo, katero konkretno potrebo ali izziv naslavlja tvoja ideja in zakaj to komu na trgu sploh nekaj pomeni. Naučili se boste prepoznati svoje ciljne segmente in oblikovati ponudbo vrednosti (value proposition), ki bo imela resnično vrednost na trgu. Udeleženci bodo poglobljeno oblikovali svojo vrednostno ponudbo in izpolnili ključne dele Business Model Canvas, da bodo svoje ideje povezali s konkretnimi tržnimi potrebami. 

Raziskava trga, analiza konkurence in ocena priložnosti 
Da bi našli svoje mesto na trgu, morate razumeti konkurenco in trende. Spoznali boste metode za raziskovanje trga in analizo konkurentov, hkrati pa ocenili priložnosti, ki jih prinaša vaš produkt ali storitev. Udeleženci bodo raziskali svoje konkurenčno okolje, prepoznali trende in ocenili priložnosti, ki jih njihova rešitev prinaša v širšem podjetniškem prostoru.  

Prototipiranje in validacija ideje
Ideje pridobijo vrednost šele, ko jih lahko preverimo skozi povratne informacije potencialnih kupcev ali uporabnikov, ki bi lahko imeli korist od rešitve. Udeleženci bodo spoznali, kako oblikovati MVP (Minimum Viable Product) ali preprost prototip, ga predstaviti izbranim predstavnikom ciljnih segmentov ter izvesti intervjuje in poglobljene pogovore. Ti bodo razkrili, ali njihova rešitev dejansko nagovarja potrebe uporabnikov, ali obstajajo področja, kjer je treba koncept prilagoditi, ali pa se pokažejo celo druge, bolj relevantne priložnosti, kot so si prvotno predstavljali. 

Marketing, prodajni kanali in distribucija 
Tudi najboljša rešitev potrebuje premišljen načrt, kako doseči kupce in ustvariti povpraševanje. Udeleženci bodo spoznali, kako oblikovati učinkovite go-to-market strategije, izbrati prave prodajne kanale in zasnovati komunikacijo, ki jasno pokaže vrednost njihove ponudbe. Poleg tega bodo pridobili vpogled v osnovne prodajne tehnike in pristope, ki pomagajo zgraditi zaupanje ter spodbuditi odločitev za nakup v kreativnem in širšem poslovnem okolju. 

Finance in vzdržnost poslovnega modela 
Brez finančne jasnosti tudi najbolj navdihujoča ideja ne preživi. Spoznali boste ključne finančne kazalnike, stroškovne strukture, prihodkovne modele in cenovne strategije. Namen tega sklopa je pokazati, kako premišljeno oblikovan finančni okvir in poslovni model podpirata rast ter dolgoročno vzdržnost projekta. 

KDAJ: Delavnica bo potekala v treh terminih – v sredo, 1. oktobra, v sredo, 8. oktobra in v četrtek, 9. oktobra, vsak dan med 12.00 in 19.00.  Poskrbeli bomo za prigrizke in vmesne pavze, hkrati pa bo dovolj časa za sproščeno povezovanje in mreženje.
KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana, 2. nadstropje.

Pomembno:

  • Prijave zbiramo do nedelje, 28. septembra, do polnoči.
  • Prijava velja za celoten program (vse tri termine).
  • S prijavo se zavezujete, da boste prisotni vse tri dni.
  • Udeležba je brezplačna, prijava pa obvezna.

 

Program ima za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis (št. sheme: M001-2632616-2024). Višina de minimis pomoči je 134,29 € na udeleženo podjetje.  

Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcija in jo financirata Republika Slovenija in Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.

Sorodno