Pri lansiranju novega produkta ali storitve je ključnega pomena natančna in dobro premišljena go-to-market strategija, ki vam bo pomagala učinkovito vstopiti na trg in pridobiti prve stranke. Na tej delavnici z Janom Kajbo boste skozi strukturiran pristop spoznali, kako oblikovati uspešno strategijo vstopa na trg, prilagojeno specifičnim potrebam vašega podjetja.
Delavnica bo vključevala:
- Kako definirati ciljni trg in razjasniti, kdo so vaše stranke.
- Prilagoditev vrednostne ponudbe glede na potrebe kupcev in trg.
- Izbiro najučinkovitejših prodajnih kanalov in strategij trženja za hitro dosego ciljne skupine.
- Kako določiti cenovne strategije, ki bodo privlačne za trg in hkrati donosne za vaše podjetje.
- Ključne metrike za spremljanje uspešnosti strategije in prilagajanje na podlagi rezultatov.
Delavnica je zasnovana praktično, s primeri iz resničnega sveta, in je primerna tako za startupe, ki šele vstopajo na trg kot tudi za startupe, ki želijo optimizirati svoje tržne strategije. Jan Kajba bo z bogatimi izkušnjami v trženju in svetovanju podjetjem pomagal, da pridobite znanja za uspešno vodenje svojega produkta ali storitve na trg.
PREDAVATELJ:
Jan Kajba je strokovnjak za B2C poslovne strategije, ki ima več kot desetletje izkušenj v mednarodnem poslovnem okolju. Svojo kariero je gradil na vodilnih položajih v priznanih multinacionalnih podjetjih, kot so Robert Bosch GmbH, kjer se je ukvarjal s produktnim managementom, GSK, kjer je bil Brand Manager za regijo Adriatics in Vodja prodaje za Slovenijo, ter Coca-Cola HBC, kjer je bil Vodja marketinga za Slovenijo.
Od leta 2018 se Jan posveča svetovanju podjetjem pri razvoju B2C produktov in storitev, pa tudi pri optimizaciji marketinških in prodajnih strategij. Njegova prednost je poglobljeno razumevanje vedenja kupcev ter sposobnost razvijanja novih idej in izboljšanja poslovnih procesov, kar podjetjem pomaga doseči večjo komercialno učinkovitost in uspešen vstop na trg.
KDAJ: 10.10.2024 od 14. do 17. ure
KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana
Dogodek je brezplačen, prijava je obvezna.
Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcija in jo financirata Republika Slovenija in Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027