Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Ko podjetje vstopa na trg, se najprej sooči z izzivom, kakšno ceno lahko za svojo rešitev sploh postavi. Tu ni enostavnega odgovora, saj je odvisno, kakšno vrednost prinaša rešitev za kupce, kako kupci sedaj rešujejo problem in koliko imajo trenutno stroškov oziroma kakšen oportunitetni prihodek zamujajo. Z dobrim razumevanjem strank, njihovih potreb in načina dela ter konkurenco na trgu mnogo lažje postavimo ceno in prodajno strategijo.
Naslednji izziv, s katerim se podjetje ob rasti prodaje sooča, pa je zagotovo nov “modus operandi”. Podjetje mora vzpostaviti določene procese in začeti delovati drugače, sistematično in optimizirano.
S pomočjo različnih primerov bomo pokazali:
- kako lahko podjetja s pravilnim razumevanjem strank in konkurence postavijo ceno, ki bo privlačna za kupce, hkrati pa bo zagotavljala ustrezno donosnost za podjetje,
- kako podjetja lahko dosežejo večjo učinkovitost, manjše stroške ter hkrati izboljšajo kakovost svojih izdelkov in storitev.
Delavnica bo potekala izrazito praktično, saj boste lahko aktivno sodelovali v pogovoru in postavljali vprašanja.
Delavnica je namenjena: startupom in vsem, ki ste na začetku podjetniške poti
KDAJ: ponedeljek, 17. april, od 8:30 do 16:30
KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana, 2. nadstropje
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT, Javna agencija.