Kako intervjuvati stranke?

Eden izmed ključnih razlogov za izvajanje poglobljenih strukturiranih in nestrukturiranih intervjujev je identifikacija priložnosti za nove produkte oziroma izboljšave obstoječih produktov ali storitev. Podjetja na ta način identificirajo prave probleme oziroma priložnosti, ki se jih splača v naslednji fazi reševati (“doing the right thing” pristop). Cilj intervjujanja je pridobiti vpoglede, to so spoznanja o potrošnikovih motivacijah, željah ali frustracijah glede določenih tem in so osnova za iskanje priložnosti v boljšem zadovoljevanju izraženih in latentnih želja oziroma potreb.

17.09.2021

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Eden izmed ključnih razlogov za izvajanje poglobljenih strukturiranih in nestrukturiranih intervjujev je identifikacija priložnosti za nove produkte oziroma izboljšave obstoječih produktov ali storitev. Podjetja na ta način identificirajo prave probleme oziroma priložnosti, ki se jih splača v naslednji fazi reševati (“doing the right thing” pristop). Cilj intervjujanja je pridobiti vpoglede, to so spoznanja o potrošnikovih motivacijah, željah ali frustracijah glede določenih tem in so osnova za iskanje priložnosti v boljšem zadovoljevanju izraženih in latentnih želja oziroma potreb.

Postavljanje pravih vprašanj ni tako samoumevno kot se sliši. Če želimo pridobiti uporabne povratne informacije, ključne za razvoj našega produkta ali storitve, moramo vedeti, koga in kaj sprašujemo in kaj je naš cilj. Vse o tem, kako izvesti najboljši intervju in kako si s pridobljenimi informacijami pomagati, bomo odkrivali na delavnici.


Predavatelj bo dr. Blaž Zupan, podjetnik, investitor, poslovni svetovalec in docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

 boško praštalo

 

Delavnica je namenjena: LUI predinkubirancem in inkubirancem ter vsem, ki so na vstopni točki v podjetništvo.

 KDAJ: ponedeljek, 27. september, od 10. do 13. ure

KJEONLINE

*Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!

 Vabljeni!

Ekipa LUI

Sorodno