Mo’ money – less problems oz. kako monetizirati poslovno idejo

Vsako zagonsko podjetje mora imeti premišljen poslovni model. Z njim lažje pritegne investitorje, pridobiva talente ter motivira vodstvo in osebje. Poslovni model je načrt podjetja za ustvarjanje vrednosti za stranke in zajemanja le-te (monetizacija). Z njim opredelite izdelke ali storitve, ki jih bo vaše podjetje prodajalo, ciljni trg, ki ga boste nagovarjali, in finančne učinke, ki jih načrtujete.

14.06.2020

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Vsako zagonsko podjetje mora imeti premišljen poslovni model. Z njim lažje pritegne investitorje, pridobiva talente ter motivira vodstvo in osebje.

Poslovni model je načrt podjetja za ustvarjanje vrednosti za stranke in zajemanja le-te (monetizacija). Z njim opredelite izdelke ali storitve, ki jih bo vaše podjetje prodajalo, ciljni trg, ki ga boste nagovarjali, in finančne učinke, ki jih načrtujete.

Ko se znajdete pred izbiro poslovnega modela za vaše novo podjetje ali načrtujete spremembo obstoječega poslovnega modela (t.i. pivot), imate na voljo številne možnosti. Tokratna delavnica bo zasnovana tako, da vam bo na podlagi številnih primerov iz prakse to izbiro močno olajšala ter vas s praktičnim prikazom modelirnih orodij navdihnila in usmerila h glavnemu cilju – razviti najboljši poslovni model za vaše podjetje.

Delavnica je sestavljena iz dveh sklopov. V prvem vam boste spoznali osnove razvoja poslovnih modelov, drugi sklop pa bo namenjen obravnavi primerov najbolj zanimivih poslovnih modelov iz prakse.

Na delavnici boste izvedeli:

  • Poslovni model in njegov pomen
  • Poslovni model vs. poslovni načrt
  • Gradniki poslovnega modela
  • Orodja za modeliranje – Business Model Canvas, Lean Canvas in več
  • Proces grajenja poslovnega modela
  • Izbira ustreznega/najboljšega poslovnega modela
  • Pivotiranje/osveževanje poslovnega modela

+     Pregled tipov poslovnih modelov z zanimivimi primeri iz prakse – (Subscription, Transactional, Freemium, Affiliate, Retail sales, SAAS,…)

 

Z nami bo mag. Krešo Gotovac, vodja Kyuriosity Startup Studia.

Roman Krusic

Krešo je tehnološki podjetnik s 15-letnimi izkušnjami na področju razvoja poslovnih modelov, modeliranja poslovnih procesov, podjetništva, vodenja in coachinga zagonskih podjetij. Je tudi aktiven član Silicon Gardens skupnosti, poznavalec e-poslovnih modelov in nekdanji izvršni direktor vodilne regionalne spletne platforme Ringaraja.net.

 

Delavnica je namenjena: LUI predinkubirancem in inkubirancem ter vsem, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.

 KDAJ: sreda, 24. junija, od 10. do 13. ure

KJEONLINE

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!

 

 Vabljeni!

Ekipa LUI

Sorodno