7. delavnica v programu DIH.HealthDay.si 2020: Digitalni marketing v zdravstvu

Na zadnji, sedmi delavnici v okviru programa DIH.HealthDay.si se bomo spoznali s temo, ki je nujen del formule za uspeh podjetja; marketing. Vendar, marketing v zdravstvu ni enak kot v večini drugih industrijah: stranke so visoko izobražene, kritične, končni uporabniki do produkta (ponavadi) ne dostopajo direktno, zakonodaja strogo omejuje prodajne kanale, vsebino marketinških sloganov in še in še.

23.11.2020

 

Na zadnji, sedmi delavnici v okviru programa DIH.HealthDay.si se bomo spoznali s temo, ki je nujen del formule za uspeh podjetja; marketing. Vendar, marketing v zdravstvu ni enak kot v večini drugih industrijah: stranke so visoko izobražene, kritične, končni uporabniki do produkta (ponavadi) ne dostopajo direktno, zakonodaja strogo omejuje prodajne kanale, vsebino marketinških sloganov in še in še.

Ponovno, zdravstveni sektor vsebuje dodatno kompleksno noto, katere razumevanje je ključno za uspšeno prodajo in marketinške pristope. Kljuub temu pa je zdravstveni sektor, najhitreje rastoči sektor in obstajajo uveljavljene dobre prakse in z veseljem jih delimo z vami.

3. 12. ob 9:00 na platformi Zoom bo z nami Jaka Kladnik iz podjetja Better, enega izmed najprodornejši in najuspešnejših podjetij na področju razvoja digitalnih storitev za zdravstvo.

 

Urnik

03. 12., od 9h do 11h, Zoom

9:00 Pozdrav Mojca Cvirn in Gregor CuzakHealthDay.si

9:05 Jaka Kladnik, manager za digitalni marketing, Better

9:50 Pogovor z gostom

10:30 Zaključek

Sorodno