Go-To-Market strategija: P2

Pri prijavi na razpis P2 je ključno, da izkažete jasno in dobro premišljeno go-to-market strategijo, ki bo prepričala ocenjevalce in vam pomagala uspešno vstopiti na trg. Na delavnici, boste spoznali, kako učinkovito oblikovati strategijo vstopa na trg, prilagojeno specifičnim zahtevam razpisa P2.

10.01.2025

Go-To-Market Strategija: Priprava za razpis P2

Pri prijavi na razpis P2 je ključno, da izkažete jasno in dobro premišljeno go-to-market strategijo, ki bo prepričala ocenjevalce in vam pomagala uspešno vstopiti na trg. Na delavnici, boste spoznali, kako učinkovito oblikovati strategijo vstopa na trg, prilagojeno specifičnim zahtevam razpisa P2.

Kaj boste pridobili na delavnici?

Delavnica bo praktično usmerjena in bo vključevala:

  • Definiranje ciljnega trga: Kako določiti, kdo so vaše stranke, in razumeti njihove potrebe.
  • Prilagoditev vrednostne ponudbe: Kako svojo rešitev ali produkt predstaviti tako, da bo izstopal.
  • Izbor učinkovitih prodajnih kanalov: Kako izbrati prave poti za dosego kupcev.
  • Načrt lansiranja produkta: Ključni koraki za uspešen začetek na trgu.
  • Prilagoditev strategije razpisnim zahtevam: Praktični nasveti, kako go-to-market strategijo vključiti v prijavo na razpis P2.

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena startupom, inovatorjem in mladim podjetjem, ki se pripravljajo na prijavo na razpis P2 in želijo povečati možnosti za pridobitev sredstev z učinkovito in konkurenčno go-to-market strategijo.

KDAJ: Sreda, 22. januar 2025, med 14:00 – 17:00

KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana, 2. nadstropje.

Dogodek je brezplačen, prijava pa obvezna.

 

Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcija in jo financirata Republika Slovenija in Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.

Sorodno