Kako odkriti prve stranke?

Ko startup prične z razvojem ideje, ugotovi, da svojih bodočih strank ne pozna tako dobro, kot si morda misli. Da se izognete težavam, ko že krepko zakorakate na trg, si zastavite dobre temelje informacij o strankah z metodo intervjuja.

24.02.2021

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Ko startup prične z razvojem ideje, ugotovi, da svojih bodočih strank ne pozna tako dobro, kot si morda misli. Da se izognete težavam, ko že krepko zakorakate na trg, si zastavite dobre temelje informacij o strankah z metodo intervjuja.

Intervju spada med osnova orodja spoznavanja uporabnikov. Z (ne)strukturiranimi intervjuji identificirate prave probleme in priložnosti, ki jih morate reševati na svoji poti. Ne le, da  pridobite več informacij o svojih kupcih, njihovih motivacijah, željah ali frustracijah, temveč so tudi odlična priložnost prepoznave priložnosti za razvoj novih produktov ali izboljšave obstoječih.

Na delavnici boste spoznali:

  • metodo intervjuja kot osnovno orodje za spoznavanje uporabnikov,
  • koristne nasvete za izvedbo intervjujev,
  • različne tehnike analize pridobljenih podatkov.

Predavatelj bo dr. Blaž Zupan, podjetnik, investitor, poslovni svetovalec in docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

Blaž Zupan

 

Delavnica je namenjena: vodjem podjetij in timov ter vsem, ki se želijo pripraviti na investicijo ter pogovore z investitorji.

KDAJčetrtek, 4. marec, od 10. do 11.30 ure

KJE: online

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!

Sorodno