Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Vsebina:
- Uvodni keynote
- making sales great again
- Komunikacijski del
- problem-based VS. wishes-based prodaja
- izraženi in neizraženi problemi naročnikov
- tipi naročnikov in motivatorji
- grajenje zaupanja
- Prodajni del
- dober assessment je pol prodaje
- ugovori naročnikov
- razreševanje ugovorov z argumenti
- svetovalna prodaja
- kako biti dober “closer”
- Promocijski del
- up-sale in cross-sale
- vzdrževati odnos s stranko
- vzpodbujanje ponovnega obiska/nakupa
- Marketing support
- povezovanje marketinških, content in prodajnih aktivnosti
Blaž Branc je ustanovitelj in CEO podjetjij Baltazar consulting in NewcompanyX, ter COO start-upa Rebond.
Sodeloval je s številnimi domačimi in tujimi organizacijami, kot so Austrian Airlines, Hewlett-Packard, Samsung, Toshiba, Astellas Pharma, Atlantic Grupa, Court of Moravia, Mimovrste=), Simobil, Studio Moderna, Talum, Lesnina, Gorenje, Združenje Manager, Intesa Sanpaolo, Merkur, Generali, HSE idr.
Je licencirani trener po metodi Experiential learning & Critical Pedagogy (Freire/Kolb) pri International Experiential Learning Network (Estonija) in licencirani facilitator poslovnih iger pri Copenhagen Game Lab. Blaž je član Futures Europe Network, ter ustanovitelj slovenske Meetup® skupine Futurists.
Delavnica je namenjena: LUI predinkubirancem in inkubirancem ter vsem, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.
KDAJ: četrtek, 2. julija, od 13. do 16. ure
KJE: Ljubljanski univerzitetni inkubator
Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!