Marketing z influencerji

V katerih primerih je vplivnostni marketing učinkovito orodje in v katerih ne ter kaj moramo paziti kadar delamo z vplivneži?

19.11.2022

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

V katerih primerih je vplivnostni marketing učinkovito orodje in v katerih ne ter kaj moramo paziti kadar delamo z vplivneži? 

Na praktični delavnici nam bo predavateljica predstavila prednosti in priložnosti, ki jih ponuja delo z influencerji, kanale vplivnostnega marketinga ter trike za ustvarjanje privlačnih vsebin. Naučili se bomo oblikovati influencer marketing kampanjo in skozi proces odkrili, kako s pravo kombinacijo metrik in vplivnežev doseči ciljno publiko ter učinkovito predstaviti blagovno znamko.


Hana Kečanović je specialistka za marketing v zagonskem podjetju EGGOGLOW. Poleg strateškega planiranja, njeno delo obsega vodenje družbenih omrežij, email marketing ter oblikovanje celostnih offline in online kampanij. Trenutno zaključuje magistrski študij na EF UL, smer Trženje. Poleg študija je del Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije, v kateri je lani kot članica upravnega odbora vodila interne projekte, letos pa prevzela vlogo vodje največje študentske marketinške konference, Fanfare.

Blaž Zupan


Delavnica je namenjena: potencialnim podjetnikom, startupovcem, vsem, ki jih zanima marketing na tem področju

 KDAJ: torek, 29. novembra, od 13.00 do 16.00

KJEONLINE

Delavnica je brezplačna. Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!

Vabljeni!

Ekipa LUI

 

*Delavnice se ne snemajo.

Sorodno