Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«. www.eu-skladi.si
Nova normalnost, nov potrošnik, nov trg?
Še nikoli v moderni dobi se nismo srečali s situacijo, kakršno smo doživeli v preteklem letu s Covid-19. Kljub optimizmu in pričakovanjem po ponovni normalizaciji razmer se sprašujemo, ali bo še kdaj tako, kot je bilo? Kako so vsi ukrepi in omejitve vplivali na podjetja in potrošnike?
Podrobneje bomo pogledali:
- kako slovenski potrošniki dojemajo krizo covid-19
- kako situacija s covid-19 vpliva na področje trženja in prodaje
- kje v nakupnem vedenju se (ne) kažejo spremembe
- kako poteka nagovarjanje potrošnikov v času epidemije
- kakšni so učinki krize že danes ter predvidevanja za v prihodnje
Celotno predavanje bo podprto s konkretnimi in aktualnimi podatki, ki jih družba Valicon zbira v okviru #Novanormalnost.
Matjaž Robinšak je direktor raziskav in partner v družbi za trženjsko svetovanje in raziskave VALICON, kjer vodi razvoj in dejavnost na področju storitvenega sektorja ter skrbi za nekaj ključnih naročnikov. Razumevanje uporabnika je po njegovem mnenju ključ do uspeha in iz tega vidika na analitične pristope gleda raje kot na orodja, ki morajo pomagati pri reševanju marketinških izzivov.
KDAJ: torek, 9. februarja, od 13. do 14.30 ure
KJE: Zoom
Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!