Zakaj bi nekdo kupil moj produkt/rešitev?

Zakaj kupimo nek produkt ali storitev? Ker nam, vsaj v tistem trenutku, reši problem ali zadovolji naše potrebe oziroma želje. Razen izjem, stranki ne ponujamo samo produkta ali storitve, temveč vrednost, ki jo ima produkt ali storitev za stranko. Mobilnega telefona ne kupimo zaradi telefona samega. Telefoni so različni, prav tako njihove zmogljivosti in cena. Danes se na trgu prodajajo tako telefoni brez posebnih funkcij in s tipkami kot tudi najzmogljivejši pametni telefoni prestižnih znamk. Vsak telefon ima svojega kupca, le-teh pa imajo eni več eni manj.

18.03.2023

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

www.eu-skladi.si

 

Zakaj kupimo nek produkt ali storitev? Ker nam, vsaj v tistem trenutku, reši problem ali zadovolji naše potrebe oziroma želje. Razen izjem, stranki ne ponujamo samo produkta ali storitve, temveč vrednost, ki jo ima produkt ali storitev za stranko. Mobilnega telefona ne kupimo zaradi telefona samega. Telefoni so različni, prav tako njihove zmogljivosti in cena. Danes se na trgu prodajajo tako telefoni brez posebnih funkcij in s tipkami kot tudi najzmogljivejši pametni telefoni prestižnih znamk. Vsak telefon ima svojega kupca, le-teh pa imajo eni več eni manj.

Poznavanje vrednosti produkta ali storitve, ki jo ponujamo, je ključnega pomena. Vsaka ponudba vrednosti (value proposition) je sestavljena iz produktov in/ali storitev, ki ustreza zahtevam določenega segmenta strank. Nekatere ponudbe vrednosti so lahko inovativne in predstavljajo novo ali prelomno ponudbo. Druge so lahko podobne obstoječim tržnim ponudbam, vendar z dodanimi značilnostmi in atributi. Ali pa so enostavno samo našli prave kupce, ki iščejo točno tako vrednost.

Na delavnici se bomo naučili, kako spoznati stranko, razumeti vrednost, ki jo ima naš produkt ali storitev ter kako segmentirati trg. 

Delavnica bo potekala v okviru dogodkov Podjetniške potke Kariernih centrov Univerze v Ljubljani.


Špela Rozman Dolenc je vodja projektov in pomočnica direktorja na Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju. Že vrsto let pomaga inovativnim posameznikom skozi prve korake na poti do uspešnega startupa.


Delavnica je namenjena: študentom Univerze v Ljubljani, podjetnikom ter tistim, ki bi radi razvili svojo idejo. Udeležba je brezplačna, prijava pa poteka preko portala POPR.

KDAJ: torek, 28. 3. 2023, od 13.00 do 15.00

KJE: ONLINE

 Vabljeni!

Ekipa LUI

Sorodno