LUI je okolje, kjer v skupnosti podobno mislečih dobiš vse, kar potrebuješ za zagon svoje ↑ startup zgodbe.
Dogodki
»Researchers MeetUP«
Vabljeni na srečanje skupnosti raziskovalcev v Ljubljani! Na dogodku boste imeli priložnost spoznati druge raziskovalce ter se seznaniti s startup ekosistemom in primeri uspešnih raziskovalnih ekip. Skupaj bomo odkrivali priložnosti za razvoj novih inovativnih projektov, ki bodo spodbujali napredek na različnih področjih.
2. Morning Health Talk: Hospitals as Innovation Centers (Opportunities and Challenges)
For this Morning Health talk we have joined forces with General Hospital Murska Sobota, Murska Sobota Health Center, Roche and Cosylab.
Explore the future of healthcare innovation with our event, "Hospitals as Innovation Centers - Opportunities and Challenges.
Od ustanovitelja do vodje – gradnja zmagovalnega tima!
Pridružite se nam na delavnici, kjer boste pridobili ključne veščine, potrebne za uspešno vodenje in razvoj vašega tima. Delavnica je zasnovana tako, da vam bo pomagala razumeti in obvladati vse vidike vodenja tima, ne glede na to, ali ste vodja že vrsto let ali pa se šele podajate v svet vodenja.
»CEO, CTO braintrust« srečanje
Vodje se pri vodenju podjetij ne malo krat srečajo s težavami, katerih ostali člani ekipe ne razumejo. Zagonska podjetja se občasno znajdejo v "nezačrtanih, razburkanih vodah" in vodje se sprašujejo, ali je njihovo vodenje krivo za nastalo situacijo. Skupek vsega rezultira v veliki količini stresa, slabemu spancu, fizični izčrpanosti in neodločnosti. K dodatni količini stresa pa pripomore še mantra zagonskih podjetij "fake it until you make it", s pomočjo katere startupovski kolegi in njihove zgodbe, vedno izpadejo odlično oz. popolno. Takrat se vodje pričnejo spraševati "kaj počnem narobe oz. ali sem sploh primeren vodja".
Ženski pristop k podjetništvu in investicijam: kje so prednosti?
Pridružite se nam na delavnici in pogovoru, kjer bomo raziskali ženski pogled in pristop k podjetništvu in investicijam. Skupaj bomo odkrivali, zakaj je ženski pristop v poslu edinstven in kako te razlike postanejo naša prednost. Naučili se bomo, kako izkoristiti te prednosti pri iskanju investicij in uspešnem podjetništvu. Ne zamudite priložnosti, da izboljšate svoje poslovne veščine in se povežete z drugimi podjetnicami.
2023 UNI.MINDS – festival znanosti in inovativnosti (16.-25.10.2023)
Vabimo vas, da se tudi letos največ pridružite največjemu slovenskemu festivalu za grajenje inovacijske skupnosti, ki bo potekal med 16. in 25. oktobrom 2023 na lokacijah po vsej Sloveniji!
Povezujemo za globalno rast in konkurenčnost
V sodelovanju s Klubom20 pripravljamo navdihujoč dogodek, kjer se bomo poglobili v svet angelskega investiranja.
16. Mednarodna konferenca o prenosu tehnologij (International Technology Transfer Conference, ITTC)
O valorizaciji znanja, eni najbolj izpostavljenih tem v evropskem in domačem inovacijskem ekosistemu, bodo na tradicionalni že 16. Mednarodni konferenci o prenosu tehnologij (International Technology Transfer Conference, ITTC) spregovorili predstavniki Evropske komisije (DG Research & Innovation) s strokovnjaki domačega inovacijskega ekosistema na okrogli mizi, obenem pa predstavili priporočila o (i) načelih valorizacije znanja, (ii) kodeksu upravljanja intelektualne lastnine za valorizacijo znanja in (iii) kodeksu o standardizaciji.
»CEO, CTO braintrust« srečanje
Vodje se pri vodenju podjetij ne malo krat srečajo s težavami, katerih ostali člani ekipe ne razumejo. Zagonska podjetja se občasno znajdejo v "nezačrtanih, razburkanih vodah" in vodje se sprašujejo, ali je njihovo vodenje krivo za nastalo situacijo. Skupek vsega rezultira v veliki količini stresa, slabemu spancu, fizični izčrpanosti in neodločnosti. K dodatni količini stresa pa pripomore še mantra zagonskih podjetij "fake it until you make it", s pomočjo katere startupovski kolegi in njihove zgodbe, vedno izpadejo odlično oz. popolno. Takrat se vodje pričnejo spraševati "kaj počnem narobe oz. ali sem sploh primeren vodja".
Oblikovanje učinkovite ponudbe vrednosti (value proposition)
Ponudba vrednosti je splet koristi, ki jih kupec pričakuje od vašega podjetja. Opredeli, kaj je vaša glavna konkurenčna prednost in se spreminja glede na potrebe posameznega segmenta. Skozi čas in glede na spremenjene potrebe se seveda tudi spreminja, tako kot se spreminjajo lastnosti produktov ali storitev, ki jih prodajate.
Na delavnici bomo z različnimi orodji, kot je na primer kanvas ponudbe vrednosti, oblikovali ponudbo vrednosti za posamezen segment.