Lansiranje deeptech izumov na trg

Program je zasnovan za podporo podjetnim posameznikom, ki želijo razviti in komercializirati raziskovalne izume. Udeleženci bodo pridobili potrebna znanja in veščine za uspešno predstavitev in trženje deep-tech inovacij. Namen programa je spodbujati inovativnost, olajšati pot od ideje do trga ter opolnomočiti udeležence z orodji za uspeh v podjetništvu.

05.10.2024

Program je zasnovan za podporo podjetnim posameznikom, ki želijo razviti in komercializirati raziskovalne izume. Udeleženci bodo pridobili potrebna znanja in veščine za uspešno predstavitev in trženje deep-tech inovacij. Namen programa je spodbujati inovativnost, olajšati pot od ideje do trga ter opolnomočiti udeležence z orodji za uspeh v podjetništvu.

Cilji programa:

Razumevanje izumov – Udeleženci bodo spoznali različne vrste izumov, njihovo vlogo in pomen v sodobnem svetu ter prepoznali potencial izbranih raziskovalnih del.

Raziskovanje trga – Udeleženci bodo pridobili znanja o metodah raziskovanja trga, identifikaciji ciljne publike, analizi konkurence in pridobivanju informacij za komercializacijo izumov.

Priprava na trženje – Program bo udeležencem omogočil razviti strategije za učinkovito trženje in predstavitev izumov potencialnim vlagateljem in partnerjem.

Veščine pitchinga – Udeleženci bodo skozi delavnice in treninge razvijali svoje veščine javnega nastopanja, oblikovanja in izvedbe prepričljivega pitcha.

Program:

22.5.2024:

Spoznanje izumov

  • Pregled različnih vrst izumov in njihovih značilnosti
  • Spoznavanje raziskovalcev
  • Ekipiranje

27.5.2024:

Predstavitev dobre prakse

  • Pogovor s Tomažem Bizjakom, soustanoviteljem podjetja ReCatalyst, o komercializaciji deep tech izuma

30.5.2024:

Raziskovanje trga in pridobivanje informacij za komercializacijo izumov (1. del)

  • Uvod v raziskovanje trga
  • Identifikacija ciljne publike in analiza potreb
  • Delo na izbranem izumu

13.6.2024:

Raziskovanje trga in pridobivanje informacij za komercializacijo izumov (2. del)

  • Analiza konkurence
  • Razvoj trženjskih strategij
  • Priprava na komercializacijo izumov
  • Delo na izbranem izumu

Avgust 2024:

Delavnica pitchinga

  • Osnove pitchinga in pomen učinkovite predstavitve
  • Struktura in elementi uspešnega pitcha
  • Praktične vaje in primeri
  • Priprava pitcha za izbran izum

Avgust 2024:

Trening pitchinga

  • Intenzivni trening javnega nastopanja
  • Individualni in skupinski pitching
  • Povratne informacije in izboljšave
  • Dopolnitev pitcha za izbrani izum

Udeleženci bodo z delom na praktičnih primerih skozi program pridobili celovit nabor znanj in veščin, ki jim bodo pomagale pri preoblikovanju raziskovalnih izumov v komercialno uspešne produkte ter pri učinkoviti predstavitvi idej pred vlagatelji in partnerji.

Udeleženci bodo svoje pitche lahko predstavili na festivalu DragonDays septembra v Celju.

Mesta na delavnici so omejena, predhodna PRIJAVA JE OBVEZNA.


 

KDAJ: 22.5., 30.5., 13.6., Avgust (TBD)

KJE: LUI, Vojkova cesta 63, Ljubljana

Dogodek je brezplačen, prijava je obvezna.

Sorodno